فایل ورد کامل استراتژی های بازاریابی برای بین المللی سازی صنعت هتل در مورلیا


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل استراتژی های بازاریابی برای بین المللی سازی صنعت هتل در مورلیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۲ صفحه


چکیده :

بازاریابی در این صنعت شخصیت بزرگی را در مفهوم امروزی کسب کرده است. بنابراین ، در اینجا مطالعات بسیاری وجود دارد که شروع به تحلیل دلایل و شکلهایی کرده است که در آن این فرآیند رخ میدهد و چگونه صنعت از آن نفع میبرد.
بین المللی کردن از چشم انداز اقتصاد مکزیک دیده میشود که میتواند یک سود و نفع باشد ؛ حفظ و افزایش مقدار بازار خارجی ، سطح رقابت داخلی و خارجی را بهبود میدهد و در انتها ، قابلیت احتمال اقتصاد ، بازار و استخدام کردن را تضمین میکند (گارسیا ، J.M ، ۱۹۹۶) ، این دلیل این است که چرا این برای تحلیل این موضوع مهم است که چگونه بازاریابی میتواند آن بین المللی سازی را شروع کند. فرآیندهای بین المللی سازی صنعتی یکی از روشهای بسیار سخت برای توسعه منافع رقابت پذیری است ، که رقابت پذیری صنعتی بین المللی را ارتقا میدهد (canals , J . 1992) و موقعیت کسب شده را در بازار داخلی تقویت میکند. شاید به این دلیل که این یک فرآیند جدید است ، حوزه ای که بین المللی سازی صنعت هتل را در مورلیا پوشش میدهد که موضوع آنالیز علمی و مونوگرافیکی از نقطه نظر بازاریابی است. هدف ، پیشنهاد راهبردهای بازاریابی است که بین المللی سازی صنعت هتل را در مورلیا ارتقا میدهد. آنالیزهای چگونگی توریستی توسط بازاریابی متأثر شده است ، همچنین شامل یک اصلاح از مطالعات بسیار مرتبط است که ، از یک نقطه نظر عملی و نظری در راهبردها و بین المللی سازی است، تأکید را بر رابطه دو پدیده ایجاد میکنند. موضوعی که منظور این مطالعه است آنالیز خود را در جریانهای صنعتی و آکادمیک متمرکز میکند. نتایج کار میدانی که برای این مقاله انجام شده است بر فرآیند بین المللی سازی صنعت هتل در مورلینا اعمال شده است ؛ باید نشان داده شود، بعلاوه راهبردهای بازاریابی که صنعت هتل بای برای بدست آوردن اصطلاحاً بین المللی سازی اعمال کند.

کلمات کلیدی : استراتژی های بازاریابی | بین المللی سازی | صنعت هتل

عنوان انگلیسی:

Marketing Strategies for Hotel Industry Internationalization in Morelia

~~en~~ writers :

Oscar H. Pedraza Rendn, Rubén Molina Martnez, Mara S. Ramrez Flores

The marketing in this industry has gained big protagonist in today”s context. Therefore, there are many studies that have
started to analyze both the causes and the forms in which this process takes place and how the industry benefits from it.
Internationalization views from the perspective of the Mexican economy could be a benefit; sustaining and increasing the
amount of exterior market, improving the internal and external competitive level and in the end, guaranteeing the possibility
of economy, market and employment (Garcia, J.M. 1996), this is why it is important to analyze how marketing can trigger
that internationalization. The processes of industrial internationalization are one of the most solid ways to develop competitive
advantages, promoting international industrial competitivity (Canals, J. 1992) and strengthening the acquired position in the
domestic market. Maybe because it is a new process, the area that covers the internationalization of the hotel industry in
Morelia has not been the object of scientific and monographic analysis from the marketing point of view. The objective is to
propose strategies of marketing that promote the internationalization of hotel industry in Morelia. Analyses how the touristic
activities were impacted by marketing, also includes a revision of the most relevant studies that, from a theoretical or
empirical point of view of the strategies and the internationalization, making emphasis on the relationship of the two
phenomena. The theme that is object of study focuses its analysis in the academic and industrial currents. The results of the
field work that was carried out for the study applied on the process of internationalization of the hotel industry in Morelia;
have to be shown, as well as the strategies of marketing that the hotel industry must apply to obtain the so called
internationalization.

Keywords: Marketing strategies | internationalization | hotel industry

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.