فایل ورد کامل چرخه های یاددهی – یادگیری در رویکرد ساخت و سازگرا به تدریس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چرخه های یاددهی – یادگیری در رویکرد ساخت و سازگرا به تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۵۰ صفحه
چکیده :
این مطالعه تلاش می کند تا اطلا عات جمع آوری شده در مدل های مفهومی را تجزیه و تحلیل و ترکیب نمایدکه درتدریس ویادگیری در طی تحقیق های مبتنی بر پروژه های اساسی استفاده می شود و یک ساختار جدیدی برای سازماندهی کلاس وفعالیت های کلاس در طی مطالعات تطبیقی شان پیشنهاد نماید.مدل IMSTRA شامل ۳ مرحله عمومی می باشد. (غوطه وری ،ساختار ،تقاضا )که هر یک ۲ زیر گروه دارند که محسوس ترین نقش برای معلم ود انش آموز محسوب میشوند. ۲ مورد مطالعاتی،یکی برای ریاضیات در کلاس ۹ ، ودیگری دررابطه با علوم در کلاس ۳ ،نشان میدهد چگونه مدل ها می توانند در مدرسه تحقیقات واقعی درکلاس های عادی را سوق بدهند و آماده کنند.
ورای پیشنهاد ابتدایی، مدل IMSTRAمی تواندکه بعنوان یک وسیله قدرتمند وپیشرفته درتولید کتاب های ریاضیات ،برای توسعه تدریس واحد های درس از طریق آموزش از راه دور استفاده بشود
کلید واژه ها: تحقیق | فعالیت یادگیری | آموزش و یادگیری | نمونههای تدریس | نقش معلم
عنوان انگلیسی:
Teaching and learning cycles in a constructivist approach to instruction
~~en~~ writers :
Florence Mihaela Singer, Hedy Moscovici
This study attempts to analyze and synthesize the knowledge collected in the area of conceptual models used in teaching
and learning during inquiry-based projects, and to propose a new frame for organizing the classroom interactions within a
constructivist approach. The IMSTRA model consists in three general phases: Immersion, Structuring, Applying, each
with two sub-phases that highlight specific roles for the teacher and the students. Two case studies, one for mathematics in
grade 9 and another for science in grade 3, show how the model can be implemented in school, making inquiry realistic in
regular classes. Beyond its initial purpose, the IMSTRA model proved to be a powerful tool in curriculum development,
being used in producing mathematics textbooks, as well as in developing teaching courses for a long-distance teachertraining program.7
Keywords: Inquiry | Learning activities | Teaching and learning cycle | Teaching models | Teacher’s role
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 