فایل ورد کامل نقشه ی نظری بازاریابی کسب و کار: روابط و دیدگاه های شبکه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل نقشه ی نظری بازاریابی کسب و کار: روابط و دیدگاه های شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۴۵ صفحه
چکیده :
بازاریابی کسب و کار پدیده ی پویا، چندلایه و پیچیده ی اجتماعی است که با استفاده از انواع نظریه های اصولی به تنوع مسائل اقتصادی و روانشناسی آزموده شده است. این تکامل نظریه ای منجر به چارچوبی دانش محور شده است. این مقاله روابط بازاریابی و دیدگاه های شبکه ای کسب و کار را در بازاریابی کسب و کار می آزماید. بر اساس بازبینی گسترده ای در زمینه ی متانظریه ایmetatheoretical، مطالعات نشان داد که این روش ها بر اساس فرضیه های نظری ناسازگار هستند و نمی توان آنها را در یک نظریه ی جامع روابط بازاریابی جمع بندی کرد. با ایجاد یک نقشه ی نظری بند به بند، مقاله فضایی را فراهم کرده و پنج روش بازاریابی کسب و کار را تحلیل می کند: CRM، از نظر رفتاری برگرفته از روابط بازاریابی، کانال های روابط، بازار به عنوان شبکه ها و و روابط بازیگری، سبکه های کانونی و استراتژیک است. سپس مقاله به پیگیری توسعه ی دو نظریه که در طیف میانه قرار دارند تشویق می کند: ”بازاریابی کسب و کار مبتنی بر بازار” و ”بازاریابی کسب و کار مبتنی بر شبکه”. از این توسعه ها برای ارائه ی برنامه ی کار بند به بند تحقیقاتی برای پیشرفت نظریه ی بازاریابی کسب و کار و بحث در مورد امکان نظریه ی عمومی بازاریابی استفاده می شود.
کلیدواژه ها: بازاریابی روابط، نظریه ی بازاریابی، شبکه های کسب و کار، نظریه یعمومی طیف میانه ی بازاریابی.
عنوان انگلیسی:
Theory map of business marketing: Relationships and networks perspectives
~~en~~ writers :
Kristian Mller
Business marketing is a complex, multilayered, and dynamic social phenomenon that has been examined
using a variety of theories from disciplines as diverse as economics and psychology. This theoretical evolution
has led to a fragmented knowledge base. This article examines relationship marketing and business networks
perspectives in business marketing. Based on an extensive metatheoretical review, the study shows that
these approaches are based on incompatible theoretical assumptions and cannot be integrated into a general
relationship marketing theory. By constructing an articulated theory map, the paper provides a positioning
space and analysis of five approaches to business marketing: CRM, behaviorally driven relationship marketing, channel relationships, market as networks and actor relationships, and focal networks and strategic nets.
The paper then suggests pursuing the development of two middle-range theories: “market-based business
marketing” and “network-based business marketing.” These developments are used to offer an articulated
research agenda for advancing business marketing theory and a discussion on the possibility of a general theory
of marketing.
Keywords: Relationship marketing | Marketing theory | Business networks | General theory of marketing | Middle-range theory
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 