فایل ورد کامل روند همگرایی IASB و FASB و نیاز به آموزش حسابداری مبتنی بر مفهوم


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روند همگرایی IASB و FASB و نیاز به آموزش حسابداری مبتنی بر مفهوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۰ صفحه


چکیده :

ارتقا و افزایش جهانی شدن اقتصاد ایالات متحده علاقه به استانداردهای بین المللی حسابداری را تحریک میکند. در این راستا، روند همگرایی بین اعضای هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری(IASB) وهیئت استانداردهای حسابداری مالی(FASB) تکمیل چندین پروژه بزرگ در سال ۲۰۱۱ را هدف قرار میدهد. اهمیت پروژه های تحت بررسی و همچنین فقدان راه حل های نظری قطعی در اطراف آنها نشان می دهد که هدف ازیک “مجموعه مشترک” از استانداردهای حسابداری در مدت متوسط کوتاه با یک وضعیت بالفعل” مجموعه ی کمی متفاوت”از استانداردهای حسابداری جایگزین خواهد شد. در این مقاله، ما از بهترین شیوه های موجود درجهت پیشنهادسازی (پروپوزال نویسی)برای معرفیIFRS به برنامه درسی موسسات آموزش عالی در ایالات متحده کمک میگیریم. پروپوزال ما توسط این ایده که آموزش حسابداری باید از آموزش همیشگی قواعد موقت به تاکید شالوده های اقتصادی و استراتژیکی معاملات حسابداری منتقل شود، تحریک و هدایت میشود.

عنوان انگلیسی:

The IASB and FASB convergence process and the need for ‘concept-based’ accounting teaching

~~en~~ writers :

Salvador Carmona , Marco Trombetta

The increasing globalization of the U.S. economy drives interest in international accounting standards. In this
respect, the convergence process between the International Accounting Standards Board (IASB) and the
Financial Accounting Standards Board (FASB) targets the completion of several major projects by 2011. The
importance of the projects under consideration as well as the lack of conclusive theoretical solutions around
them suggests that the target of a “common set” of accounting standards will be replaced in the short medium
term by a de facto situation of a “slightly different set” of accounting standards. In this paper, we
draw on best available practices to make a specific proposal for the introduction of IFRS into the curriculum
of institutions of higher learning in the U.S. Our proposal is driven by the idea that accounting education
should move from teaching ever temporary rules to emphasize the economic and strategic underpinnings of
accounting transactions.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.