فایل ورد کامل مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۸ صفحه


چکیده :

این مقاله به پیاده سازی مدیریت روابط مشتری در شرکت های بیمه می پردازد. بنابراین ما چندین مقاله ی تخصصی که راهکارهای منطقه ای وبین المللی را در زمینه ی مدیریت روابط مشتری مورد خطاب قرار میدهد را بازنگری ومرور نمودیم.ما استراتژی های بکار رفته در مدیریت فروش باستناد بر استانداردهای خدمات مشتری قرار می دهیم و مدل های استفاده شده در مدیریت روابط مشتری را مورد توجه قرار می دهیم.هدف نویسندگان ارائه ی مزایایی است که از کاربرد تکنولوژی های نوین حاصل گردیده است بنابراین براورد میزان سرعت تغییر،فرصتهای جدید و نیاز برای انعطاف پذیری در روابط با مشتریان می باشد .در راستای عنصر تکنولوژیکی و عنصر انسانی که به منظور تضمین پیاده سازی بصورت موفقیت امیزمیباشد. CRM
گزینش و بازنگری گروهی تحت مسئولیت تحقیقات وبازجویی های بازارها در سازمان مالی و تجاری
واژگان کلیدی: مدیریت روابط مشتری ،مدیریت فروش ها،تکنولوژی

عنوان انگلیسی:

Customer relationship management in the insurance industry

~~en~~ writers :

Ciprian Mati , Liviu Ilie

This paper addresses the implementation of Customer Relationship Management (CRM) in insurance companies. Thus, we
reviewed several specialized papers addressing regional and international solutions for customer relationship management.
We focus on strategies used in sales management with reference to the standards of customer service and the models used in
customer relationship management. The aim of the authors is topresent the benefits resulting from the application of new
technologies, thus estimating the pace of change, the new opportunities and the need for flexibility in the relationship with
customers. Along with the technological component the human component is also present in order to ensure the successful
implementation of CRM.

Keywords:Customer Relationship Management, sales management, technology

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.