فایل ورد کامل توسعه قابلیت روابط تولید کننده- مصرف کننده(نیمه حرفه ای ) ( prosumer ) برای کارایی کسب و کار


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل توسعه قابلیت روابط تولید کننده- مصرف کننده(نیمه حرفه ای ) ( prosumer ) برای کارایی کسب و کار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۶ صفحه


چکیده :

در یک محیط همیشه در حال تغییر ،باید شرکتها برای تعالی کسب و کار تلاش کنند.عملکرد شرکتها توسط اعطای منابع شرکت و اثر بخشی سازمان در تبدیل این منابع به قابلیتها مشخص می شود. در استدلال مقاله حاضر به تشریح گرایش مصرف کنندگانی که راه جدیدی برای توسعه CRM ( مدیریت روابط مشتری ) مانند مدل مدیریت روابط تولید کننده-مصرف کننده (PoRM ) ارائه میدهد. تولید کننده-مصرف کننده ها یا prosumer ها مصرف کننده های خلاق و جدیدی هستند که در فعالیتهای شرکتها شرکت می کنندو با همکاری یکدیگر ایجاد ارزش می نمایند. نوآوری بالقوه آنها باید پرورش یافته و با فرایند ها و ابزارهای مناسب فعال گردد.پنج خوشه از الگوهای مفهومی برای PoRM را پیشنهاد می کند.با این هدف نهایی که آنها را در کنارسایر منابع سرمایه فکری درقابلیت PoRM به مزیت رقابتی تبدیل می کنیم.
کلمات کلیدی: CRM، PoRM، قابلیت، عملکرد کسب و کار، تعامل خلاق، prosumer پیشرو، CRM اجتماعی، سرمایه های فکری، الگوهای مفهومی.

عنوان انگلیسی:

Prosumer-oriented Relationship Management Capability Development for Business Performance

~~en~~ writers :

Monica Izvercian, Sabina Alina Potra

In an always changing environment, companies must strive for business excellence. Corporate performance is determined by a
firm’s resource endowment and the organizational effectiveness at converting these resources into capabilities. In this line of
reasoning the present paper outlines current consumer trends which give way to new CRM extensions like the Prosumer-oriented
Relationship Management (PoRM) model. Prosumers are new creative consumers who participate in corporate activities and cocreate value. Their innovative potential must be nurtured and enabled by adequate tools and processes. We propose five clusters
of conceptual patterns for PoRM with the final purpose of converting them alongside other intellectual capital resources in PoRM
capabilities for competitive advantage.

Keywords: CRM; PoRM; capability; business performance; creative engagement; prosumer; social CRM; intellectual capital; conceptual patterns.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.