فایل ورد کامل یک چارچوب سیستماتیک مشتری محور برای استخراج راهبرد کسب و کار در خدمات الکتریسیته هند


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک چارچوب سیستماتیک مشتری محور برای استخراج راهبرد کسب و کار در خدمات الکتریسیته هند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۴۵ صفحه


چکیده :

رقابت در زمینه خدمات الکتریکی بر اهمیت برخی موضوعات تاثیرگذار بر ماهیت و کیفیت خدمت به مشتری، تاکید دارد. کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان الکتریسیته، ممکن است به دلیل رقابت افزایش یابد، در این صورت، منجر به مزیت رقابتی تامین کنندگان خدمات می‌شود. از طرف دیگر، اگر تاسیسات، تمرکز خود را بیشتر بر روی مشتریانی قرار دهند که انتخاب عملی دارند، ممکن است کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان، کاهش یابد، و در عین حال، منجر به کاهش تلاش و سرمایه‌گذاری برای خدمت رسانی به مشتریانی می‌شود، که کمتر انتخابی تناوبی دارند. کیفیت خدمات، روشی است که در آن، تاسیسات با نیازهای مشتری تعامل دارند و به آن‌ها پاسخ می‌دهند. این مقاله برای دستیابی به ماکزیمم رضایت مشتری از خدمات الکتریکی، به وسیله QFD و با اندازه‌گیری کیفیت خدمت در بخش تامین کننده الکتریسیته در ANN، یک چارچوب طراحی کرده است، همچنین به دنبال یافتن رابطه متقابل بین این نیازهای طراحی با استفاده از ISM می‌باشد.
کلمات کلیدی: کیفیت خدمت؛ ANN؛ QFD؛ ISM؛ تاسیسات الکتریکی؛ رضایت مشتری

عنوان انگلیسی:

A customer oriented systematic framework to extract business strategy in Indian electricity services

~~en~~ writers :

Suchismita Satapathy , and Pravudatta Mishra

Competition in the electric service industry is highlighting the importance of a number of issues affecting the
nature and quality of customer service. The quality of service(s) provided to electricity customers may be enhanced
by competition, if doing so offers service suppliers a competitive advantage. On the other hand, service quality
offered to some consumers could decline if utilities focus their attention on those customers most likely to exercise
choice, while reducing effort and investment to serve customers less likely to choose alternatives. Service quality is
defined as the way in which the utility interacts with and responds to the needs of its customers. To achieve
maximum consumer satisfaction in electricity service, This paper has designed a framework by QFD by measuring
service quality of electricity utility sector in ANN and also find interrelationship between these design requirements
by ISM.
Keywords:Service quality; ANN; QFD; ISM; Electricity utility; Consumer satisfaction

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.