فایل ورد کامل پدیده برخورد دو جهان: نقش مدیریت بازاریابی در تعاملات مشتری به مشتری


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پدیده برخورد دو جهان: نقش مدیریت بازاریابی در تعاملات مشتری به مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه


چکیده :

سازگاری میان مشتریان در یک محیط مصرفی می تواند به مدیران بازاریابی کمک کنند تا اطمینان حاصل کنند که تعامل مشتری به مشتری (CCI) بین مشتریان متفاوت از تجربه خدمات یا مشتری نمی کاهد. با این حال، تا به امروز، مطالعات بسیاری در مورد مشتریان متفاوت گرا با چند مورد استثنا متمرکز شده است. تحقیقات ما به بررسی CCI تحت تفاوت گرایی می پردازد که در زمینه مدیریت یک پایگاه مشتری متنوع مهم است. این پژوهش، پدیده برخورد دو جهان را ارائه می دهد: FurTime و کنفرانس Kaleidoscape. FurTime یک کنفرانس سالانه است که به طور عمده توسط فوری ها برگزار می شود. کنفرانس Kaleidoscape یک کنفرانس سالانه است که به طور عمده توسط مردم از گروه های قومی که علاقه مند به دنبال کردن دکترا در رشته کسب و کار هستند برگزار می شود. ما از رویکرد انسان شناسی (نتوگرافی) و درون گرایی جهت نظریه پردازی در مورد اینکه چگونه CCI در قالب فرهنگ، رقابت، همکاری درک می شود، و اینکه چگونه سیستم ارباب و رعیتى می تواند نقش مدیر بازاریابی در CCI را مشخص کند استفاده می کنیم.
کلمات کلیدی: تعامل مشتری به مشتری، مدیریت ارتباط، درون گرایی، نتنوگرافی، فرهنگ مصرف کننده

عنوان انگلیسی:

As worlds collide: The role of marketing management in customer-to-customer interactions

~~en~~

Akon E. Ekpo | Breagin K. Riley | Kevin D. Thomas | Zachary Yvaire | Geraldine Rosa Henderson Gerri | IsaacI.Muoz

Compatibility among customers within a consumption setting can help marketing managers ensure that
Customer-to-Customer Interaction (CCI) between heterophilous customers does not detract from either
customer”s service experience. To date, however, much literature has focused on homophilous customers with
few noted exceptions. Our research examines CCI under heterophily, which is important when managing an increasingly diverse customer base. This research presents the phenomenon of the collision of two worlds: FurTime
and the Kaleidoscape Conference. FurTime is an annual conference mainly attended by furries. The Kaleidoscape
Conference is an annual conference mainly attended by people from under-represented ethnoracial groups who
are interested in pursuing doctorates in a business discipline. We employ netnography and introspection to
theorize about how understanding CCI in the form of acculturation, competition, coopetition, cooperation, and
territorialism can inform the role of the marketing manager within CCI
Keywords:
Customer-to-Customer Interaction
Relationship management
Introspection
Netnography
Consumer culture

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.