فایل ورد کامل آزمایش میدانی بر روی رسانه های حزبی و مشارکت در یک نظام رسانه ای تازه آزاد شده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل آزمایش میدانی بر روی رسانه های حزبی و مشارکت در یک نظام رسانه ای تازه آزاد شده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۷ صفحه
بخشی از ترجمه :
چکیده
مواجهه با رسانه ها چه تأثیری بر مشارکت سیاسی در نظام های تازه آزادشده دارد؟ برخی پژوهشگران از رسانه های جدید فعال و متنوع استقبال می کنند و معتقدند که این رسانه ها باعث مشارکت شهروندان می شوند. برخی دیگر نگران آن هستند که این ابزارها که غالباً حزبی هستند باعث کاهش مشارکت شوند. به نظر ما مواجهه با برنامه ای سیاسی صرفنظر از جهت گیری برنامه ها باعث علاقه مندی مردم به سیاست می شود اما این علاقه لزوماً به اقدام منجر نمی شود. رسانه های حزبی فقط زمانی بر مشارکت تأثیر می گذارند که قدرت نگرش و در نتیجه انگیزه ها را تغییر بدهند. برای ارزیابی آثار رسانه ها بر علاقه و مشارکت مردم آزمایشی میدانی در غنا انجام دادیم و در این آزمایش انواع مختلف گفتگوهای رادیویی زنده به صورت تصادفی برای افراد داخل ون های مسافربری پخش شد. نتایج نشان داد که رسانه های حزبی و غیر حزبی باعث افزایش علاقه سیاسی می شوند اما بر مشارکت تأثیری ندارند. در مقابل، مواجهه با دیدگاه های دیگر در رسانه های مخالف (یعنی دیدگاه هایی که بر خلاف علایق حزبی افراد مورد مطالعه است) باعث افزایش علاقه آن ها و کاهش مشارکت آن ها می شود (این متغیرها بر اساس امضای درخواست از احزاب اندازه گیری می شود). رسانه های حزبی به طور همزمان باعث افزایش علاقه و کاهش مشارکت می شوند.
عنوان انگلیسی:Partisan Media and Engagement: A Field Experiment in a Newly Liberalized System~~en~~
How does media exposure affect political engagement in newly liberalized systems Some celebrate newly vibrant and diverse media, believing that they mobilize citizens. Others worry that these outlets, which are often partisan, dampen engagement. We theorize that exposure to political programming engenders interest in politics irrespective of program bias, but that interest does not necessarily beget action. Partisan media affect participation only when altering attitude strength, and thus motivations. To evaluate media effects on interest and participation, we conducted a field experiment in Ghana, in which subjects in tro-tros (commuter vans) were randomly exposed to different types of live talk radio. We find that partisan and nonpartisan media increased political interest, but not participation. Instead, exposure to alternate perspectives on cross-cutting media (i.e., those biased against subjects’ partisan preferences) heightened ambivalence and dampened participation, measured as signing a petition to parties. Partisan media simultaneously increased interest and decreased participation.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 