فایل ورد کامل مقایسه ای بر روی مدل های کسب و کار الکترونیک از دیدگاه زنجیره ارزش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مقایسه ای بر روی مدل های کسب و کار الکترونیک از دیدگاه زنجیره ارزش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۸ صفحه
بخشی از ترجمه :
۶ نتیجه گیری
تیکول (۱۹۹۹) نشان می دهد که تصمیم بسیاری از مصرف کنندگان برای خرید از شرکت های بزرگ در مقابل خرید از شرکت های کوچک متعدد به هزینه تراکنش بستگی دارد (که در اثر کاهش هزینه های مرتبط با اینترنت و رقابت تأمین کنندگان خدمات زنجیره ارزش دائماً کاهش می یابد).بنابراین تمرکز صِرف بر هزینه تراکنش قطعاً به ادغام خدمات ارائه شده و انحصاری شدن آن ها و عدم توجه به عملیات کوچک تر منجر می شود.
در عین حال، «دنباله طولانی» اندرسون در شکل های ۵ و ۶ (که با افزایش تمرکز بر تعداد بیشتر جاویژه ها و نیازهای سفارشی مشتری ارتباط دارد) نشان دهنده افزایش نقش تولید «سفارشی» و تکنولوژی های عرضه، و آن دسته از عملیات الکترونیکی است که جوامع مجازی را کنار هم جمع می کنند، امکان تعیین فردی جاویژه ها را فراهم می کنند، نیازها و فرصت ها را شناسایی می کنند و دسترسی به کالاها و خدمات برطرف کننده این نیازها را شناسایی می کنند.
تحلیل «پنج نیروی رقابتی» پورتر (۱۹۷۹) از نظر «دنباله طولانی» مجموعه ای از بازارها و کالاها و خدمات احتمالی را توضیح می دهد که به دلیل قابلیت های دسترسی و لجستیکی ناشی از وجود اینترنت به وجود آمده اند.
هرچند این روش قابل استفاده است اما برای تضمین سرمایه گذاری لازم یا ایجاد سطوح رشد بالا به اندازه کافی کارآمد نیست. تضمین سطوح رشد بالا به ایجاد مدل هایی با قابلیت مشاهده بالا وابسته است که اثر حضور جمعی (شکل ۵) در آن ها مشهود باشد. اما باید توجه داشت که این چرخه های عمر معمولاً کوتاه هستند و عوامل کلیدی عبارتند از بهبود مستمر تجربه کاربری و نوآوری در ارائه آن ها.
عنوان انگلیسی:A comparison of e-business models from a value chain perspective~~en~~
۶ Conclusions
Ticoll (1999) suggests that for many consumers the choice between buying from large v. many small companies is determined by transaction cost – continuously driven down by the decrease in costs associated with the internet and competing value chain service providers. A focus on transaction cost alone will therefore inevitably lead to the consolidation and eventual monopolisation of delivery services, pushing out smaller operations. At the same time, Anderson’s “long tail” in Figures 5 and 6 – associated with increasing concentration on the larger number of niche and bespoke consumer needs – suggests an increasingly significant role for “on demand” production and supply technologies, and for those e-operations that bring virtual communities together, enable self-nicheing, identify needs and opportunities and facilitate access to goods and services which satisfy these. An analysis of Porter’s (1979) “five forces” in the context of the “long tail” explains the range of new markets and potential offerings made possible by the reach and logistical capabilities afforded by the internet. Whilst this approach is sustainable, it is not sufficiently efficient to warrant significant investment or stimulate high levels of growth. The latter is based on developing high visibility models, which demonstrate the mobbing effects shown in Figure 5. However, it is critical to recognise that such lifecycles are typically short and that the continuous evolution of user experience and innovation in the delivery of this are key factors.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 