فایل ورد کامل بررسی تحولات اخیر در پژوهش بازاریابی خدمات


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی تحولات اخیر در پژوهش بازاریابی خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۳ صفحه


بخشی از ترجمه :

نتیجه‌گیری
هدف این تحقیق دوسویه بود. اولین هدف این پژوهش به سمت بررسی پیشرفت‌های اخیر در مورد پژوهش نظری در زمینه بازاریابی خدمات جهت‌گیری شد. این پژوهش، سه بررسی را نشان داد: تعیین سهم نسبی بازاریابی خدمات در علم بازاریابی میدانی، بررسی حیطه‌های موضوعی اخیر در مورد پژوهش بازاریابی خدمات و در پایان، تعیین شیوه‌شناسی غالب پژوهشی به کار رفته در پژوهش بازاریابی خدمات. پاسخ به این پرسش‌ها ما را به پیشرفت در اهداف پژوهش دوم قادر می‌سازد تا به بررسی پس‌زمینه جغرافیایی پژوهش بازاریابی خدمات و تناسب بین محققان و ویراستاران بپردازیم تا وجود قوم‌پرستی در اصل پژوهش بازاریابی خدمات را آزمایش کنیم. با توجه به اهداف پژوهش، در مجموع، ۱۸۴۰ مقاله در زمینه بازاریابی خدمات که در ۳۴ کشور انگلیسی زبان در نشریات بازاریابی بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ منتشر شده بودند تحلیل و طبقه‌بندی شدند.

عنوان انگلیسی:Examining the recent developments in services marketing research~~en~~

Conclusion

The objective of this study was twofold. The first research objective was directed at examining the recent developments in theoretical research on services marketing. This enquiry elicited three investigations: (1a) to establish the relative share that services marketing research has within the field marketing science; (1b) to investigate the current topical areas that services marketing research focuses on; and lastly (1c) to identify the prevailing research methodology applied in services marketing research. The answers to these questions enabled us to proceed to the second research objective, where we examined the geographic background of services marketing research affiliations between authors and editors in order to test for the presence of ethnocentricity within the discipline of services marketing research. Given these research objectives, a total of 1,840 articles on the topic of services marketing, published in 34 high-ranking English-language marketing journals between 2000 and 2009, were analyzed and classified.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.