فایل ورد کامل اولویت بندی عوامل موثر بر مشتریان بانک با استفاده از مدل کانو و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اولویت بندی عوامل موثر بر مشتریان بانک با استفاده از مدل کانو و فرآیند تحلیل سلسله مراتبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۳ صفحه


بخشی از ترجمه :

۶- نتیجه‌گیری
جدول ۱ نیازهای مشتری در سه دسته عمومی، کاربردی و انگیزشی را نشان می دهد. همانطور که قبلا ذکر شد، نیاز اصلی، نیازی ضروری می‌باشد و عدم این نیاز منجر به نامطلوبی خواهد شد. بنابراین این گروه از نیاز باید به عنوان اولویت اول در نظر قرار گیرند. عملکرد و انگیزه در اولویت بعدی نیاز خواهند بود.
با توجه به جدول یک نیازهای اساسی، نیازهای مورد انتظار و هیجانی مشتریان بستگی به معیارها مختلف از جمله فن آوری، کارکنان، ظاهر و به همین ترتیب دارد. برای برآوردن هر یک از این شرایط تمام شاخص های مربوطه باید در نظر گرفته شوند. برای مثال، ما نمی توانیم بگوییم که تنها با تمرکز بر کارکنان نیازهای اساسی برآورده شده است. به این دلیل که نیازهای اساسی است بستگی به معیارهای مختلف اصلی دارند. در جدول ۲ نیازهای مشتریان به سه گروه طبقه بندی شده و وزن که از روش AHP به دست آمده است در مقابل هر یک از این نیازهای داده شده است. بنابراین، ما می توانیم اولویت ها را که از روش AHP به دست آمده‌اند مقایسه و یافته‌ها را مطالعه کنیم. وزن کل معیارهای اصلی در جدول ۲ برابر ۰/۴۰۹، که بیش از وزن کل نیازهای کاربردی از ۳۲۶/۰ و انگیزه نیاز ۰/۲۶۵ است می‌باشد. با در نظر گرفتن این وزن ما می توانیم ادعا کنیم که رویکرد AHP برای اولویت بندی مطابق با مدل کانو است. به دلیل آن که اولویت نیازهای اساسی، کاربردی و هیجانی که تاکید مدل کانو است تایید می‌شوند. کارکنان زیر از استانداردها و مقررات و نیز مهارت کارکنان که اولویت های اصلی در هر دو مدل AHP و کانو هستند که بر اهمیت توجه به این نیاز تاکید می‌کنند، برخوردار می‌باشند.

عنوان انگلیسی:Prioritizing Factors Affecting Bank Customers Using Kano Model and Analytical Hierarchy Process~~en~~

۶- Conclusion

Table 1 shows customer needs in three basic, functional and motivational categories. As previously, mentioned, basic need is an essential need and lack of this need leads to unsatisfactory. So this group of need must consider as first priority. Functional and motivational are in next priority needs respectively. According to table one basic, Expected and Exitement needs of customers, depends on different criteria such as technology, employees, appearance and so on. To satisfy any of these requirements all relevant indicators must be considered. For example, we cannot say that only by focusing on employees the basic needs is provided. Because the basic needs is depends on different main criteria. In table 2 customers’ needs classified into three groups and the weights that obtained from AHP method is given in front of each of these needs. Therefore, we can compare the priorities, which have gained from AHP method and peruse the findings. Total weight of the main criteria in Table 2 is equal to 0/409, which is more than the total weight of functional requirements of 326/0 and motivation requirements 0/265. Taking these, weights we can claim that AHP approach to prioritization conform to Kano model. Because it confirms the priority of basic, functional and Exitement needs that underlined the Kano Model. Employees following of standards and regulations as well as the employees’ proficiency were the main priorities in both AHP and Kano model that highlights the importance of considering these needs. Sending email and texting messages to specific customers AHP are final priority in both Kano and AHP method.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.