فایل ورد کامل طرح بسته بندی زیبا: یک بررسی رفتاری، عصبی و روانشناسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل طرح بسته بندی زیبا: یک بررسی رفتاری، عصبی و روانشناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۰ صفحه
بخشی از ترجمه :
بحث کلی
با استفاده از یک وظیفهی زمان واکنش جدید، ما کشف کردیم که شرکت کنندگان به طور قابل توجهی زمان بیشتری را صرف انتخاب محصولات زیبا در مقایسه با محصولات استاندارد میکنند (آزمایشهای ۱a و ۱b)؛ برندهای نامعروف با بستهبندی زیبا حتی نسبت به برندهای معروف با بستهبندی استاندارد، علیرغم قیمت بالا، انتخاب میشوند (آزمایش ۲)؛ و افزایش فعالیت در سیستم پاداش به توضیح این تفاوتهای رفتاری کمک میکند (آزمایش ۳). روی هم رفته، این نتایج نشان میدهند که چرا و چگونه انتخاب کالاهای به طور مکرر خریداری شده تحت تاثیر طراحی زیبای بستهبندی است.
در عین حال، برخی پرسشهای مهم باقی میمانند. تاثیرات زمینهای به شدت در ارزیابی بستهبندی کالاهای به طور مکرر خریداری شده مهم هستند. فروشگاههای مواد غذایی شامل دهها هزار کالا هستند و تصمیمات مصرف کننده به طور مکرر در ثانیه انجام میشوند. شاید، اهمیت تاثیرات زیباییشناسی در طراحی بستهبندی با مانع مواجه شود اگر همهی بستهبندیهای در محدودهی یک دستهی محصول، زیبا باشند و هیچ انتخاب واضحی وجود نداشته باشد. آیا مصرف کننده، کالایی را انتخاب میکند که بادوام است یا برجسته است؟ و قانون تصمیمگیری چگونه خواهد بود؟ ما با ارائهی نتایج خود، انتظار داریم که امکان طولانیتر شدن فرایند انتخاب بیشتر شود و فرایند از یک قانون انتخاب ربطی پیروی کند. برندهای در بستهبندی ملایم، از مجموعهی انتخاب حذف خواهند شد و سپس، تصمیمات در میان برندهای باقیمانده با جاذبهی بصری بیشتر انجام خواهند شد.
عنوان انگلیسی:Aesthetic package design: A behavioral, neural, and psychological investigation~~en~~
General discussion
Using a novel reaction time task, we found that participants took consistently longer to choose aesthetic products than standardized ones (experiments 1a and 1b); that unknown brands with aesthetic packaging are chosen even over wellknown brands with standardized packaging, despite higher prices (experiment 2); and that increased activation in the reward system helps explain these behavioral differences (experiment 3). Together, these results show why and how the choice of frequently purchased goods is influenced by aesthetic package design. Yet, some important questions remain. Context effects are extremely important in the evaluation of packaging of frequently purchased goods. Grocery stores contain tens of thousands of items and consumer decisions are repetitively made in seconds. Perhaps, the importance of aesthetic effects in package design may be hindered if all packages within a product category are aesthetic and there is no plain choice. Would consumers choose the one that stands out, or is prominent, and what would the decision rule look like Given our results, we expect the choice process might be longer and follow a conjunctive choice rule. Brands in bland packaging would be eliminated from the choice set and then decisions would be made among the remaining brands with more visual appeal.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 