فایل ورد کامل مبدل DC–DC پل کامل با سویچینگ ترکیبی با حداقل تنش ولتاژ در یکسوساز پل ، دارای افتهای گردشی کاهش یافته، و الزامات فیلتر برای شارژرهای باتریهای خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبدل DC–DC پل کامل با سویچینگ ترکیبی با حداقل تنش ولتاژ در یکسوساز پل ، دارای افتهای گردشی کاهش یافته، و الزامات فیلتر برای شارژرهای باتریهای خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۴ صفحه
بخشی از ترجمه :
VIII. جمع بندی
در این مقاله در ابتدا، یک مبدل کاهشی dc–dc با سوئیچینگ هیبریدی ارائه شده است، و سپس ، با معرفی ایزوله سازی ترانسفورماتور، یک مبدل جدید dc–dc پل کامل با سوئیچینگ هیبریدی برای شارژرهای خودروهای الکتریکی ، معرفی شده است. مشخصات متمایز مبدل پیشنهادی HSPSFB dc–dc به صورت زیر جمع بندی شده است:
– روشن شدن ZVS ِ سوئیچهای با پایه رسانش میتواند در روی محدوده گسترده ای از بار به دست آید.
– نتیجه ی تنظیم مجدد کردن معادل با صفرِ ولتاژ خازن رزونانسی، در بخش اصلی جریان ، در اغاز زمانهای هرزه گردی، ، این است که سوئیچهای با پایه تاخیر به خاموش شدن ZCS دست می بایند و از ایجاد افتهای جریان چرخشی اصلی اجتناب میشود.
– انرژی از طریق مد تبدیل توان رزونانسی ترکیبی و مد تبدیل توان PWM ؛ در طی مراحل تامین انرژی به خروجی منتقل میشود، در طی فواصل هرزه گردی ، انرژی خازنی و انرژی القایی به طور همزمان با افت ولتاژ تنها یک دیود در مسیر جریان، به خروجی منتقل میشوند. از این رو، انتقال انرژی بصورت موثر تر و کار امدی میتواند به دست آید.
– ولتاژ خازن رزونانسی در طی حالات هرزه گردی؛ به القاگر خروجی اعمال میشود. در نتیجه اندوکتانس فیلتر خروجی میتواند کاهش داده شود و نسبت به مبدلهای سنتی PSFB، میتوان از القاگر فشرده و جمع و جورتری استفاده نمود.
– تنشهای ولتاژ ِ دیودهای یکسوساز پل ثانویه ، نزدیک به ولتاژ منعکس شده ثانویه در ترانسفورماتور ایدهآل بدون خطر اضافه ولتاژ میباشند. این به دلیل مشخصات محدود کنندگی مدار رزونانسی ثانویه میباشد.
– نتایج تجربی بر اساس مدار نمونه اولیه ۳۶-kW طراحی شده، یک قله بازدهی برابر با ۹۸۱% و بازدهی بالا روی محدود وسیع توان و محدود ولتاژ خروجی وسیع، را نشان داد. به دلیل وجود ساختار ساده، بازدهی بالا، و قابلیت اعتماد بالا؛ مبدل پیشنهادی ، یک طراحی جذاب برای استفاده در شارژرهای باتری خوردوهای الکتریکی میباشد.
عنوان انگلیسی:Hybrid-Switching Full-Bridge DC–DC Converter With Minimal Voltage Stress of Bridge Rectifier, Reduced Circulating Losses, and Filter Requirement for Electric Vehicle Battery Chargers~~en~~
VIII. CONCLUSION
This paper first presents a hybrid-switching step-down dc– dc converter, and then, by introducing transformer isolation, a novel high-efficiency hybrid-switching full-bridge dc–dc converter is presented for electric vehicle chargers. The distinctive characteristics of the proposed HSPSFB dc–dc converter are summarized as follows: 1) ZVS turn-on of the leading-leg switches can be achieved over a wide load range. 2) As a result of resonant capacitor voltage resetting the primary side current to zero at the beginning of the freewheeling intervals, the lagging-leg switches achieve ZCS turn-off and primary circulating current losses are avoided. 3) Energy is transferred to the output with a combined resonant power conversion mode and PWM power conversion mode during the powering stages; in the freewheeling stages, the capacitive energy and inductive energy are transferred to the output simultaneously with only one diode voltage drop in the current path. Hence, more effective and efficient energy transfer can be achieved. 4) The resonant capacitor voltage is applied to the output inductor during the freewheeling states. As a result, the output filter inductance can be reduced and a more compact inductor can be used compared to traditional PSFB converters. 5) The voltage stresses of the secondary bridge rectifier diodes are close to the ideal transformer secondary re- flected voltage nVin without a danger of overvoltage. This is due to the clamping feature of the secondary resonant circuit. 6) Experimental results based on the designed 3.6-kW prototype circuit show 98.1% peak efficiency and high effi- ciency over a wide output voltage and power range. Due to its simple structure, high efficiency, and high reliability, the proposed converter is a very attractive design for electric vehicle battery chargers.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 