فایل ورد کامل همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT: یک مدل تحقیقاتی پیشنهادی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل همترازی بین مدیریت ارتباط با مشتری و استراتژی IT: یک مدل تحقیقاتی پیشنهادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۰ صفحه


بخشی از ترجمه :

محدودیت ها و رویکردهای تحقیق:
هدف ایت مقاله، ارائه یک مدل تحقیقاتی در مورد پیوند بین راهبرد مدیریت روابط با مشتری که از رف شرکت اتخاذ شده، توسعه فناوری و تاثیر آنها روی عملکرد سازمانی می باشد. با اینحال این مدل دارای برخی محدودیت هایی می باشد. همچنین سایر مولفه ها نیز می توانند روی عملکرد سازمانی تاثیرگذار باشند. مفهوم همترازی یا شایستگی که توسط ونکاتراما مطرح شده است، وسیع تر و کلی تر از مفهومی است که ما در این تحقیق به آن پرداخته ایم.
حال این مدل باید مورد آزمایش قرار گیرد. یک پرسشنامه به مدیر اجرایی و مدیر اطلاعاتی شرکت های فرانسوی فرستاده خواهد شد. در نمونه های تحقیق کنونی، داشتن شکرتها با اندازه و فعالیت های متفاوت حائز اهمیت است.
براساس مقیاس های موجود و بخصوص مقیاس هایی که برای این تحقیق طرح شده اند، متغیرها بصورت آیتم هایی درآمدند. ما در رابطه با راهبرد CRM، راهبرد IT و عملکرد، به درک خواسته های مشتریان توجه داشته ایم.

عنوان انگلیسی:THE ALIGNMENT BETWEEN CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT AND IT STRATEGY: A PROPOSED RESEARCH MODEL~~en~~

LIMITATIONS AND RESEARCH PERSPECTIVES

The objective of this paper is to propose a research model about the links between the Customer Relationship Management strategy adopted by the firm, the technological deployment and their impact on the organizational performance. However, this model has some limitations. Indeed, other components could have an impact on the performance. The concept of alignment or fit developed by Venkatraman is larger than the one we addressed in this research. This model has now to be tested. A questionnaire will be sent to Chief Executive Officer or Chief Information Officer of French firms. It is important to have firms of different sizes and activities in our sample. Variables have been translated into items from existing scales or especially built for this research. We focused on the perception of the respondent about CRM strategy, IT Strategy and performance.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.