فایل ورد کامل انتخاب طبقه بندی پنهان بر اساس سیستم مدل برای تخصیص جایگاه و قیمت گذاری بهینه راه آهن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل انتخاب طبقه بندی پنهان بر اساس سیستم مدل برای تخصیص جایگاه و قیمت گذاری بهینه راه آهن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۹ صفحه


بخشی از ترجمه :

۸) نتیجه گیری و تحقیقات آتی
این مقاله یک مطالعه تجربی را براساس اطلاعات رزرو بلیط برای مسافرتهای راه آهن در بین مسافران بین شهری پیش نهاد داده است. ما یک ساختار روش شناسی را ارائه داده ایم که مدل های طبقه نهان را برای تصمیمات زمانبندی خرید بلیط در مساله تخصیص جایگاه و قیمت گذاری در راه آهن با آن یکی و ادغام میکند.رویکرد همچنین به استراتژی مدیریت درآمد اجازه میدهد که به طور شفافی برای ناهمگنی سلایق مسافران توسط طبقه بندی مسافران به طبقات بر اساس جدول زمان بندی حرکت به جای استفاده از اهداف سفر محسوب شود که در داده های استفاده شده برای تجزیه و تحلیل در دسترس نیستند.واکنش تقاضا به کرایه به طور شفافی توسط یک تابع لگاریتمی –خطی تجمیع یافته ارائه شده است و به مسئله بهینه سازی الحاق می شود.بهینه سازی درآمد در مدیریت درآمد یک مسئله مشترک از قیمت گذاری و تخصیص جایگاه را در هدف به حداکثر رساندن درآمد بلیط مورد انتظار برای هر سفر قطار در نظر میگیرد.فرمول بندی پیشنهاد شده، برای بهینه سازی همزمان از قیمت گذاری و تخصیص جایگاه اجازه میدهد درحالی که برای علایق ناهمگن مسافران به حساب می آید.محدودیت ظرفیت بر اساس ویژگی هی شبکه راه آهن تعیین میشود در حالی که به منابع ظرفیت اجازه میدهد که به طور کارایی در میان شبکه استفاده شود.

عنوان انگلیسی:A latent class choice based model system for railway optimal pricing and seat allocation~~en~~

۸ Conclusions and future research

This paper has proposed an empirical study based on ticket reservation data for intercity passenger railway trips. We have presented a methodological framework that incorporates latent class models for ticket purchase timing decisions in a railway pricing and seat allocation problem. The approach allows RM strategy to explicitly account for passenger taste heterogeneity by classifying passengers into classes based on departure schedules instead of using trip purposes which are not available in the data used for the analysis. Demand response to fare is explicitly represented by an aggregate log-linear function and is incorporated into the optimization problem. The RM revenue optimization considers a joint problem of pricing and seat allocation with the objective of maximizing expected ticket revenue for each train trip. The proposed formulation allows for simultaneous optimization of pricing and seat allocation while accounting for heterogeneous passenger preferences. The capacity constraints are determined on the basis of the railway network characteristics which allow capacity resources to be efficiently utilized across the network.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.