فایل ورد کامل اثرات قابلیتهای پویا روی قیمتگذاری ارزش – محور و عملکرد صادرات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل اثرات قابلیتهای پویا روی قیمتگذاری ارزش – محور و عملکرد صادرات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه
بخشی از ترجمه :
بحث و نتیجهگیری
تجزیه و تحلیل ما نشان میدهد که هر دوی ظرفیت تطبیقی و ظرفیت نوآوری دارای تاثیر مهم و قابل توجهی روی قیمتگذاری ارزش-محور هستند در حالی که ظرفیت جذبی یک شرکت دارای تاثیر روی قیمتگذاری ارزش-محور نیست. ظرفیت تطبیقی اشاره به توانایی یک شرکت در پاسخ به فرصتهای خارجی، پویش بازار و نظارت مشتریان دارد. این چشمانداز به طور قوی چشمانداز بازار و مشتری را ادغام میکند. ظرفیت نوآوری شامل جنبههای بازار است برای مثال، خلاقانه بودن بازار و گرایش به پیشتاز بودن. ظرفیت نوآوری شاملل چهار فاکتور دانش است: اکتساب، ادغام ، تبدیل و بهرهبرداری؛ و گرایش به تمرکز روی پرداختن به دانش از یک چشمانداز درونیتر دارد. بنابراین، ما نتیجهگیری میکنیم که جنبههای بازار-محور ظرفیتهای پویا نقش مهمی را در قیمتگذاری ارزش-محور ایفا میکنند. شرکتهایی که از یک استراتژی قیمتگذاری ارزش-محور پیروی میکنند بنابراین تشویق به تقویت هر دوی ظرفیتهای نوآوری و تطبیقی خود میشوند.
عنوان انگلیسی:THE EFFECTS OF DYNAMIC CAPABILITIES ON VALUE-BASED PRICING AND EXPORT PERFORMANCE~~en~~
DISCUSSION AND CONCLUSION
Our analysis reveals that both adaptive capability and innovative capability have a positive and significant influence on value-based pricing, whereas a firm’s absorptive capability does not have an impact on value-based pricing. Adaptive capability refers to a firm’s ability to respond to external opportunities, to scan the market, and to monitor customers (Oktemgil & Greenley, 1997). This perspective strongly incorporates the market and customer perspective. Innovative capability includes market aspects, for example, market innovativeness and a tendency to pioneer (Capon et al., 1992). Innovative capability includes the four factors of knowledge, that is, acquisition, assimilation, transformation, and exploitation (Zahra & George, 2002), and tends to focus on handling knowledge from a more internal perspective. Thus, we conclude that the more market-focused aspects of dynamic capabilities play a major role in value-based pricing. Firms that pursue a value-based pricing strategy are therefore encouraged to strengthen both their adaptive and their innovative capabilities.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 