فایل ورد کامل معیارهای بکار رفته در شرکت UN GAS جهت رسیدگی به خستگی با تناوب بالا در توربین HP AVON


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل معیارهای بکار رفته در شرکت UN GAS جهت رسیدگی به خستگی با تناوب بالا در توربین HP AVON،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۶ صفحه


بخشی از ترجمه :

۶ نتیجه گیری
۱ این موضوع ثابت شده که آماده سازی گاز سوخت (افزودن ترکیب کننده و مبدل حرارتی) سرمایه گذاری خوبی است. مایعات قابل احتراق از گودال ترکیب کننده لوبو A2 برداشت شدند با این شرط که ارتقای کیفیت سوخت ضروری باشد.
۲ ارتقادهی کنترل سوخت و تعویض شیر تنظیم کننده سوخت سطح اطمینان شرکت Union Gas را که پس از فصل ۲۰۰۵/۲۰۰۴ مشکلاتی را تجربه کرد که ربطی به سیستم‌های کمکی موتور نداشتند افزایش داد.
۳ نازل‌های تخلیه صرفنظر از نصب مشعل چرخشی هم چنان یک مشکل باقی می‌مانند. چون نازل‌های تخلیه آسیب دیده می‌توانند سبب ناپایداری جریان در داخل موتور شوند و درنتیجه ریسک خستگی با تناوب بالا بیافزایند، نمی‌توان تضمین کرد که مشعل‌های چرخشی خود از خستگی با تناوب بالا جلوگیری کنند. شرکت رولز رویس اکنون تخلیه تک ماده‌ای (MOD 4604) را عرضه می‌کند که بتواند به کاهش این مشکل کمک کند.
۴ تشخیص آسیب چشمگیر در نازل‌های تخلیه ظاهراً با استفاده از مبدل CP103 امکان پذیرست. ممکن است اثبات شود که پایش و تشخیص مشکلات نازل تخلیه (یعنی استفاده از CP103) ابزار مفیدی در نگهداری راکتیو است که می‌تواند احتمال خرابی چشمگیرتر در توربین HP را کاهش دهد.

عنوان انگلیسی:Measures Employed At Union Gas To Address High Cycle Fatigue In The Avon Hp Turbine~~en~~

۶ CONCLUSIONS

۱ Fuel gas conditioning (i.e. addition of coalescer and heat exchanger) has proven to be a good investment. Combustible liquids were removed from the sump of the Lobo A2 Coalescer, proving that fuel quality improvements were in fact necessary. 2. Fuel control upgrades and replacement of the Fuel Modulating Valve have increased Union’s comfort level that the problems experienced after the 2004/2005 operating season were not related to the engine auxiliary systems. 3. Discharge Nozzles continue to be a problem regardless of swirler burner installation. Since damaged discharge nozzles can create flow instability through the engine, and hence increase the risk of High Cycle Fatigue, the swirler burners themselves cannot be guaranteed to prevent HCF. Rolls Royce is now offering a single material discharge (MOD 4604), which may help alleviate the problem. 4. Detection of significant damage to discharge nozzles appears to be possible using the CP103 transmitter. Monitoring and detection of discharge nozzle problems (i.e. using the CP103) may prove to be a useful Reactive Maintenance tool, capable of reducing the potential for a more significant HP Turbine failure.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.