فایل ورد کامل درک نقش عوامل انسانی در تصادفات و حوادث راه آهن در استرالیا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل درک نقش عوامل انسانی در تصادفات و حوادث راه آهن در استرالیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۵ صفحه
بخشی از ترجمه :
۸ نتیجهگیری
مرور کنونی بر گزارشهای حوادث و تصادفات در استرالیا آشکار کرد که تقریباً نیمی از موارد تصادف و حادثه با خرابی تجهیزات مرتبطاند که اغلب به علت نظارت یا کنترل ناکافی تجهیزات رخ میدهند. در حوادثی که به سبب اعمال پرسنل جلودار رخ میدهند، اشتباهات در رسیدگی (خطاهای برپایه مهارت) بخش عمدهای از اعمال خطرناک را شامل میشد که از هوشیاری کمتر و خستگی جسمی ناشی میشد. طراحی نامناسب تجهیزات (مانند سیستمهای ایمنی راننده) مشکل بزرگی در این موارد «قصور انسانی» شناخته شد و بطور محتمل در شمار نسبتاً زیادی از حوادث و تصادفات ناشی از سهلانگاری نقش داشت. تقریباً نیمی از حوادث با دستکم یک عامل سازمانی ارتباط داشتند که این مبین این موضوع است که مشکلات مدیریت منابع، جو سامانی و فرآیندهای سازمانی باید رسیدگی شوند تا خطای کمتری در سیستم راه آهن استرالیا رخ دهد.
بطورکلی، چارچوب HFACS در دسته بندی خطاها براساس گزارشهای بازرسی موجود مؤثر و در ثبت کل دادههای مربوط به عوامل انسانی مفید بود، هرچند اصلاحاتی برای توضیحات دستهها نیاز بود تا سازگاری در کاربرد این چارچوب تضمین شود.
عنوان انگلیسی:Understanding the human factors contribution to railway accidents and incidents in Australia~~en~~
۸ Conclusions
The present review of Australian incident and accident reports revealed that nearly half the cases were associated with an equipment failure, most due to inadequate monitoring or checking of equipment. In incidents triggered by the actions of frontline personnel, the majority of unsafe acts were slips in attention (i.e. skill-based errors) associated with decreased alertness and physical fatigue. Inadequate equipment design (e.g. driver safety systems) was identified as a major problem in these “human failure” cases and possibly contributed to the relatively large number of incident/accidents resulting from attention failures. Nearly all incidents were associated with at least one organisational influence, suggesting that problems with resource management, organisational climate and organisational processes need to be addressed in order for error reduction in the Australian railway system to occur. Overall, the HFACS framework was effective in categorising errors from existing investigation reports and proved useful in capturing the full range of relevant rail human factors data, although some modification of the category descriptions is required in order to ensure consistency in the framework’s application.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 