فایل ورد کامل نقش ارتباطات داخلی افسر اجرایی ارشد: کانال های ارتباطی، سبک و اثربخشی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل نقش ارتباطات داخلی افسر اجرایی ارشد: کانال های ارتباطی، سبک و اثربخشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه


بخشی از ترجمه :

۶ نتیجه گیری
یافته های مطالعه ی کنونی نتایج مهمی برای پژوهشگران و متخصصان روابط عمومی فراهم می کند.اولا، به صورت نظری با نشان دادن اثرات ارتباطات CEO بر کیفیت روابط کارمن-سازمان، این مطالعه به بدنه ی درحال رشد ادبیات در مورد ارتباطات رهبر افزوده و انگاره ی پژوهشگران قبلی را ثابت می کند که گفته بودند رفتار استراتژیک رهبری و مدیریت باید به عنوان ویژگی های روابط عمومی عالی در نظر گرفته شوند. دوما، با یک تاکید ویژه بر نقش CEOها در ارتباطات داخلی، مطالعه ی کنونی نشان می دهد که سطوح مختلف از رهبری سازمان (CEO/مدیریت ارشد، مدیریت میانی، و مدیران خط) ممکن است بر روش های ارتباطی داخلی و اثر بخشی به نسبت های مختلف اثر بگذارند. لذا، نظریه پردازان آینده باید رهبران را براساس این سطوح تقسیم بندی کنند تا نقش های ارتباطی ویژه ی انها را بررسی کنند. سوما این مطالعه استفاده از کانال های ارتباطی توسط CEOها را در عصر رسانه های اجتماعی ارزیابی می کند و نشان می دهد که بین حضور CEO در رسانه های اجتماعی و کیفیت ادراک شده ی ارتباطات CEO، پاسخگویی و خروجی های رابطه ی کارمند-سازمان ارتباط وجود دارد. علاوه بر این، این مطالعه ادبیات تحقیق در مورد مدیریت رابطه را بسط می دهد، با پیشنهاد دادن سبک و کیفیت ارتباطات CEO به عنوان پیش نیازهای مدیریت رابطه ی کارمند-سازمان. براساس ارتباطات CEO، یافته ها مدارک تجربی جدید برای اثربخشی رویکرد میان فردی مدیریت رابطه ی سازمان-عموم فراهم می کند.

عنوان انگلیسی:The internal communication role of the chief executive officer: Communication channels, style, and effectiveness~~en~~

۶ Conclusion

The findings of the current study provide important implications for public relations scholars and professionals. First, theoretically, by demonstrating the effects of CEO communication on the quality of employee–organization relationships, this study adds to the growing body of literature on leadership communication and proves the notion of previous scholars (Grunig et al., 2002; Men, 2014b; Men and Stacks, 2014) that strategic leadership and management behavior should be considered as the characteristics of excellent public relations. Second, with a particular emphasis on the role of CEOs in internal communication, the present study implies that different levels of organizational leadership (i.e., CEO/top management, middle-management, and frontline managers) may influence internal communication practices and effectiveness in various degrees. Thus, future theorists should segment leaders based on such levels to examine their specific communication roles. Third, the study examined CEOs’ use of communication channels in the social media era and demonstrated the associations between CEO social media presence and perceived CEO communication quality, responsiveness as well as employee–organization relationship outcomes. Moreover, this study extends the literature on relationship management by suggesting CEO communication style and quality as antecedents of employee–organization relationship management. Centered on CEO communication, the findings provide new empirical evidence for the effectiveness of the interpersonal approach of organization–public relationship management (Toth, 2000).

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.