فایل ورد کامل روشهای فکر کردن (در زمان طراحی) ۳ گروه متفاوت از طراحان بر اساس (داده های) خودسنجی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روشهای فکر کردن (در زمان طراحی) ۳ گروه متفاوت از طراحان بر اساس (داده های) خودسنجی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۶ صفحه
بخشی از ترجمه :
ما باید دانشجویان را تشویق کنیم که وقت و تلاش بیشتری را صرف جستجو ( و کاوش ) کرده و فقط بر تهیه طرحهای پایانی تمرکز نکنند ( بخصوص در پروژه های تمرینی که بسیار فشرده ( یا پیچیده ) هستند ) آیا ما باید شیوه ها را آموزش دهیم ؟ بدون شک ما باید شیوه ها را آموزش دهیم ، اما باید تأکید کنیم که شیوه های استاندارد باید راهنماییهای عمومی را فراهم کرده ( نقشی شبیه به چک لیستها Checklists ایفا کرده ) و از توصیه ها ( یا دستورات ) سخت گیرانه پرهیز کنند . ترتیب انجام فعالیتها نیز انعطاف پذیر و مرتبط با بافت ( طراحی ) باشد . شکی نیست که با پژوهش های محدودی ( مانند پژوهش ما ) نیز میتوانیم به این نتیجه گیری های مهم ( اصلی یا عمده ) دست یابیم . اگر ما بخواهیم که طراحان در دنیای امروز جایگاه ویژه خود بعنوان بازیگران استراتژیک عرصه ابتکارات و نو آوری را حفظ کنند ، باید بر اساس همین ( هدف ) آنها را نیز آماده کنیم همانطور که Donald Schn ( 1983 ) چند دهه قبل خاطرنشان کرده دنیا آماده است تا علاوه بر علم ، طراحی ، هنر ، طراحی را نیز به رسمیت بشناسد اما آیا طراحان و مربیان ( اساتید ) طراحی آمادگی جدایی از شیوه های سخت-گیرانه کتابی را دارند ؟ ( یا آماده ی جدایی و فاصله گرفتن از شیوه های سخت گیرانه کتابی ( و سنتی ) هستند ؟ ) این جدایی و فاصله گرفتن یکی از چالشهایی است که آموزش طراحی باید هم در عمل و هم از لحاظ نظری ( تئوری ) با آن روبرو شود ( برای رویارویی با آن آماده باشد ) .
عنوان انگلیسی:The design thinking approaches of three different groups of designers based on selfreports~~en~~
It seems that we should encourage our students to devote more time and effort to explorations, and certainly not focus so much attention on preparing final presentations (especially in very compressed exercises). Should we teach methods We definitely should, but it must be emphasized that normative methods are to serve as general guidelines, check lists perhaps, rather than rigid prescriptions, and the order in which activities are undertaken is often flexible and context-related. It is reassuring that even a most limited experiment of the kind we have conducted allows us to reach a conclusion of such magnitude. If we want designers to merit the credit they are given today even outside of the world of design as strategic players in the forefront of innovative initiatives, we should prepare them accordingly. The world is ready to acknowledge the artistry of design, not just the ’science’ of design, as advocated by Donald Schon decades ago (1983). But are designers and design ed- € ucators ready to let go of an adherence to rigid ’methods’ Learning to do so is one of the challenges facing design education as well as practice.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 