فایل ورد کامل شمال واقعی ما: سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل شمال واقعی ما: سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۸ صفحه
بخشی از ترجمه :
پیش بینی انگلیسی مدرن اخیر
با انجام بحث های سمفونی در نقد های انگلیسی برای ابزار های مدرن موثرتر بررسی مسائل تولید فرم، توسعه تماتیک و تراژدی به سمت هدف نهایی در سمفونی اول، والتون همانند سیبلیوس برای خودش یک مورد ایجاد کرد و این به خاطر منبع اشکار نهایی به روش جشنی او و همچنین ادگار- بود. به نظر می رسد که سازگاری تکنیک سیبلین روی ساخت روش استفاده شد و قادر نیست خودش را به صورت موثر فراتر از جنگ جهانی دوم ببرد: عمارت های عمودی بیش از حد تقویت شده در انتهای کوچه بن بست فینیش. در این سمفونی، سیبلیانیسم انگلیسی به ارتفاعی در سرایش رسید که در نوشته های گری و لمبرت در نقد ها انجام شده است و در این زمینه ، توصیف ایده ال تهدیده اصلی تفکر موسیقی انگلیسی در میانه دوره عصبانیت است. برای پاسخ به این سوال که ایا این بیان هنری جالب و جدیدی را شکل می دهد یا خیر، ما باید بار کلانگ والتونی را تفسیر کنیم.
عنوان انگلیسی:‘Our true north’: Walton’s First Symphony, Sibelianism, and the Nationalization of Modernism in England~~en~~
ANTICIPATING A LATE-MODERN ENGLAND
By conducting a symphonic argument in the terms understood by English critics to be the most effective modern means of addressing the problems of form generation, thematic development, and trajectory towards an ultimate goal, in his First Symphony Walton made a case for himself as Sibelius’sçand, because of the finale’s flagrant reference to his ceremonial style, also Elgar’sçheir in the English musical establishment. It may seem that his adaptation of Sibelian technique amounted to the manufacture of a style incapable of effectively projecting itself beyond the Second World War: a superbly over-elaborated edifice erected at the end of a blind Finnish alleyway. Certainly in this symphony English Sibelianism reached a hortatory height in composition that in the writings of Gray and Lambert it had already accomplished in criticism, and in that respect alone it is an ideal characterization of a central thread of English musical thought in the middle of the age of aفایل ورد کامل شمال واقعی ما: سمفونی اول والتون، سیبلیانیسم و ملی گرایی مدرنیسم در انگلیسiety. To answer the question whether it constitutes a new and interesting artistic statement, however, we must interpret the burden of theWaltonian Klang.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 