فایل ورد کامل یک مدل جدید ترکیبی انتخاب پلتفرم رسانه های اجتماعی با استفاده از ANP فازی و COPRAS-G
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک مدل جدید ترکیبی انتخاب پلتفرم رسانه های اجتماعی با استفاده از ANP فازی و COPRAS-G،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۸ صفحه
بخشی از ترجمه :
۵ نتیجه گیریها و جهت گیریهای تحقیقات آینده
تحولات اخیر در کامپیوترها و فنآوری اطلاعات، فرصت ها و چالش در دنیای جهانی و بدون مرز، به ارمغان آورده اند. مدیران بازاریابی با یک محیط بین المللی پویا و به هم پیوسته مواجهند و سایت های رسانه های اجتماعی به ابزارهای مهم برای کسب و کار تبدیل شده اند. بسیاری از سازمان ها در حال حاضر بطورفعال، از رسانه های اجتماعی برای ترویج و بازار محصولات و خدمات خود استفاده میکنند. بر خلاف ابزارهای بازاریابی معمولی، برنامه های رسانه های اجتماعی به کاربران اجازه می دهد تا کنترل بیشتری از انتخاب های خود با ارسال نظرات، به اشتراک گذاری اطلاعات، یا ستایش و یا انتقاد محصولات و خدمات، داشته باشند. اگر چه رسانه های سنتی در حال ناپدید شدن نیستند، روشن است که بازاریابان عمده، در حال تغییر بودجه های خود به فرصت ها و برنامه های بازاریابی رسانه های اجتماعی جدید هستند. بازاریابی سنتی، شامل تبادل اطلاعات در یک جهت، دیگر نمی تواند کمک کند شرکتها تمام جنبه های محصولات خود را معرفی کنند و به مشتریان نشان می دهد که نیازهای آنها مهم هستند. رسانه های اجتماعی، ارتباط دو طرفه و ارتباط مشتریان را در مقیاس انبوه، تسهیل میکند.
عنوان انگلیسی:A novel hybrid social media platform selection model using fuzzy ANP and COPRAS-G~~en~~
۵ Conclusions and future research
directions The recent developments in computers and information technology have brought both opportunities and challenges in the global and boundary-less world. Marketing managers are faced with a dynamic and interconnected international environment and social media sites have become important tools for businesses. Many organizations now actively use social media platforms to promote and market their products and services. Unlike conventional marketing tools, social media applications allow users to have more control of their choices by posting comments, sharing information, or praising or criticizing products and services. Although traditional media are not disappearing, it is clear that major marketers are shifting their budgets into new social media marketing opportunities and applications. Traditional marketing, involving exchange of information in one direction, can no longer help companies introduce all aspects of their products and show customers that their needs are important. Social media facilitate two-way communication and connect customers on a mass scale.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 