فایل ورد کامل درک تاثیر رنگ برند (علامت تجاری) بر تصویر برند: یک رویکرد تفکیک ترجیح


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل درک تاثیر رنگ برند (علامت تجاری) بر تصویر برند: یک رویکرد تفکیک ترجیح،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۷ صفحه


بخشی از ترجمه :

 

۶ نتیجه گیری و کار های آینده
این مقاله روش تفکیکی را بر اساس روش UTA ارائه می دهد که استفاده از مدل های افزایشی ناهمگن را در رتبه بندی و سایر مسائل تصمیم گیری چند معیاری نشان می دهد. تفاوت اصلی میان روش پیشنهادی و روش های ناهمگن موجود این است که روش ما قادر است تابع های ارزش نهایی و اهمیت مرتبط با ویژگی ها را ( سهم های حداکثری در ارزشهای جامع) به دنبال یک رویکرد LP بدست آورد. تابع های ارزش نهایی بدست آمده توسط روش پیشنهادی از نظر شکل آزاد هستند. با استفاده ازتعریف نقطه انفصال و حد شیب عملکرد ارزش از محدودیت شیب جلوگیری شده است.
روش پیشنهادی مستلزم اطلاعات بیشتر دررابطه با شکل تابع های ارزش، یا مطلوب ترین ارزش هر ویژگی نیست. تنها اطلاعاتی که از DM لازم دارد یک ترتیب ضعیف از مجموعه جایگزین هاست. نتایج حاصل از مثال تشریحی و آزمایشات بر مفید بودن و کارآمد بودن روش پیشنهادی تاکید می کند.

عنوان انگلیسی:Understanding the impact of brand colour on brand image: A preference disaggregation approach~~en~~

۶ Conclusion and future work

This paper presents a disaggregation methodology based on the UTA method that enables the use of non-monotonic additive models in ranking and other multi-criteria decision problems. The main difference between the proposed methodology and existing nonmonotonic methods is that our method is capable of obtaining marginal value functions and the relative importance of attributes (maximal shares in the comprehensive values) following an LP approach. Marginal value functions obtained by the proposed method are free in shape. Over-fitting is prevented by appropriate breakpoints definition and value functions slope restriction.The proposed method does not require further information regarding the shape of the value functions, nor the most desirable value of each attribute. The only information it requires from the DM is a weak ordering over a set of alternatives. The results from the illustrative example and the experiment shed light on the usefulness and effectiveness of the proposed method.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.