فایل ورد کامل روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش های افزایش قدرت آموزش خواندن برای دانش آموزان دارای ناتوانایی های ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه


بخشی از ترجمه :

خلاصه
به طور خلاصه، مربیانی که به دانش آموزان دارای ناتواناییهای ذهنی تعلیم می دهند تا بخوانند نیاز دارند تا آموزش و تمرینی را فراهم کنند که بسیار قوی باشد. دانش آموزان نیاز به آموزش معلم رهبری باثبات، صریح ، منظم در طول یک دوره زمانی طولانی بودند. دانش آموزان دارای ناتواناییهای یادگیری هستند نیاز به تمرین پرقدرتی براساس مهارتهای اساسی داشتند تا دستآوردهای سواد معنادارتری تشکیل دهند. مربیان باید خلاق و با پشتکار باشند همانطور که آنها آموزش و تمرین خواندنی که قوی، برانگیزاننده، و معنادار است، را برنامه ریزی می کنند. به علاوه، مربیان باید از اطلاعات بازبینی مداوم پیشروی ها استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که آموزش و تمرین با مرحله فعلی رشد خواندن دانش آموز منطبق است. ما امیدواریم تکنیکها و فعالیتهای توصیف شده در این مقاله به مربیان کمک کند به صورت موثری خواندن را به دانش آموزان دارای ناتواناییهای یادگیری تعلیم دهد.

عنوان انگلیسی:Methods for Increasing the Intensity of Reading Instruction for Students with Intellectual Disabilities~~en~~

Summary

In summary, educators who teach students with ID to read need to provide instruction and practice that is extremely intense. Students need consistent, explicit, systematic teacher-led instruction over a long period of time. Students with ID require extensive practice on critical skills to make meaningful literacy gains. Educators must be creative and persistent as they plan instruction and reading practice that is intense, motivating, and meaningful. Further, educators must use ongoing progress monitoring data to ensure that instruction and practice matches the student’s current stage of reading development. We hope the techniques and activities described in this article will assist educators in effectively teaching reading to students with ID.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.