فایل ورد کامل بررسی اثرات آگهی ‌های تخفیف بر تصمیمات مصرف‌کنندگان برای خرید: مطالعه موردی در سوپرمارکت


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی اثرات آگهی ‌های تخفیف بر تصمیمات مصرف‌کنندگان برای خرید: مطالعه موردی در سوپرمارکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۱ صفحه


بخشی از ترجمه :

۷ نتیجه‌گیری
سوپر مارکت ها نزدیک‌ترین واحدها به مشتریان هستند در نتیجه نقش آن‌ها در بازاریابی نمی‌تواند نادیده گرفته شود. مطالعاتی در مورد تصمیمات مشتریان انجام شده ولی اکثر آن‌ها بر مبنای داده های مقیاس ترتیبی هستند. وارد کردن اطلاعات دسته بندی شده‌ با استفاده از اطلاعات سطح ترتیبی باعث از دست رفتن برخی اطلاعات جزئی می‌شود. در این تحقیق ما از داده های سطح مقیاسی استفاده کردیم و سعی کردیم استنتاج دقیق‌تر و حساس‌تری بدست آوریم. این می‌تواند به عنوان بارز‌ترین (قوی ترین) بخش این تحقیق ملاحظه شود.
همچنین شاید ما برخی انتقادهای منفی را در مورد این تحقیق را اظهار کنیم. در ابتدا این مطالعه بر مبنای داده های مقطعیِ عرضی می‌باشد، مانند اکثر مطالعات انجام شده در ادبیات. در واقع ما به دنبال اطلاعات پانل (داده های تابلویی) بوده‌ایم اما هیچ گزارشی از آگهی ها وجود نداشت. در حقیقت اگر هم قادر بودیم یک ‌سری گزارش به دست آوریم، از آن‌ها انتظار نمی‌رفت بسیار جزئی بوده و در مورد رفتار مشتریان چیزی بیان کنند. بنابراین یک پرسش‌نامه طرح کردیم و بدلیل این که کاربرد آن روی همان مشتری ‌ها یا حتی همان بازارها به ازای چند سال دشوار است، ما آن را برای دور یک هفته-ای در اواسط سال ۲۰۱۱ به کار بردیم.

عنوان انگلیسی:Investigation of the Effects of discount Announcements on Consumers’ Purchase decisions: A Case Study in Supermarket~~en~~

۷ Conclusions

Supermarkets are the closest units to customers so their role in marketing could not be ignored. There are studies on customer decisions but most of them are based on ordinal scale data. Importing categorized data or using ordinal level data cause loss of some detailed information. In this study we used scale level data and tried to get more sensitive and accurate inference. This could be considered as the strongest side of this study. We may also express some negative criticism about this study. Firstly this study is based on cross-sectional data like most of the studies in the literature. Actually we have looked for panel data but there were no records on announces. Indeed if we were to be able to find some records, no one expects them to be so detailed and representative about attitude and decision of customers. So we prepared a questionnaire and because it is hard to apply it on the same customers or even on same markets for a several years we applied it on a one week period in mid-2011.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.