فایل ورد کامل مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدیریت روابط مشتری (CRM) به عنوان نگرش بازاریابی بر پایه اطلاعات مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۱۰ صفحه
بخشی از ترجمه :
۷- نتیجهگیری
نرمافزاری کاربردی برای تعامل با مشتری: نرمافزار خودکارسازی نیروی فرو، نرمافزار خودکارسازی بازاریابی تجاری، و نرمافزار خودکارسازی پشتیبان مشتری. این امر مشابه با برنامهریزی منابع موسسه بوده و دربرگیرنده فعالیتهای مرتبط با خدماترسانی به مشتری از قبیل سفارش، خودکارسازی فروش و مدیریت و بازاریابی چنین بخشهایی میباشد. این بخش در میان کاربردهای ابتدایی و اولیه مدیریت روابط مشتری واقعشده است. در اجرا و پیادهسازی مدیریت روابط مشتری عملیاتی، میتوان آن را با امور مالی و منابع انسانی ترکیب کرد. این همان چیزی است که از سوی نرمافزار برنامهریزی منابع موسسه از قبیل PeopleSoft وSAP صورت میپذیرد. این دادههای جامع میتواند زمانی مفید و اثربخش باشد که عمده دلایل شکست پروژههای مدیریت روابط با مشتری از عدم توانایی آنها با ترکیبشده سیستمهای پیشین نشات میگیرد.
عنوان انگلیسی:CRM as a Marketing Attitude Based on Customer’s Information~~en~~
۷ Conclusion
Software facing with the customer: sale force automation, business marketing automation, and customer support automation software. This is similar to the Enterprise Resource Planning and involves activities related to customer services such as orders, sale automation, and marketing and management of all such parts. This is among the primary applications of CRM. In dealing with operational CRM, one can combine it with financial affairs and human resources. This is what is being done by the Enterprise Resource Planning software such as PeopleSoft and SAP. This data comprehensiveness can be useful since a reason why many CRM projects fail is their inability to combine with previous systems.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 