فایل ورد کامل بررسی نقش سیستم های مدیریت رابطه با مشتری (CRM) در ایجاد دانش مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل بررسی نقش سیستم های مدیریت رابطه با مشتری (CRM) در ایجاد دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۷ صفحه
بخشی از ترجمه :
۸- محدودیتها و پیشنهادات برای تحقیقات آینده
مطالعات ما نظریه تولید دانش مشتری را تعمیم میدهد و اهمیت روابط سه طرفه بین انواع دانش مشتری، فرآیندهای تولید دانش و سیستمهای CRM را نشان میدهد. ولی برخی محدودیتها وجود دارند.
تعداد سازمانهای مطالعه شده (سه) قابلیت عمومی سازی نتایج ما را محدود میکند. ولی پیشنهادات ارائه شده در این مطالعه و یافتههایش میتوانند به عنوان یک نقطه شروع برای محققانی که به دنبال یافتن فرصتهای بیشتر برای تولید دانش مشتری توسط سیستمهای CRM هستند باشد. هدف ما تشویق دیگر محققان برای بررسی تولید دانش مشتری (یعنی روابط سه طرفهای که بر آنها تاکید کردهایم) با انگیزه و تمرکز بیشتر بوده است. به علاوه، ما محققان را تشویق میکنیم که بررسیهای مشابه را با گونههای دیگر دانش سازمانی انجام دهند (برای مثال بررسی روابط سه طرفه بین سیستمهای زنجیره عرضه، انواع دانش عرضهکننده و فرآیندهای تولید دانش).
عنوان انگلیسی:Exploring the role of customer relationship management (CRM) systems in customer knowledge creation~~en~~
۸ Limitations and suggestions for future research
Our study extends the theory on customer knowledge creation, highlighting the importance of 3-way interactions among customer knowledge types, knowledge creation processes, and CRM systems. However, some limitations apply. The number of organizations studied (three) restricts the generalizability of our results. However, the study’s propositions and findings can serve as a starting point for researchers seeking to further explore opportunities for customer knowledge creation through CRM systems. Our goal has been to encourage other researchers to investigate customer knowledge creation (e.g., the 3-way interactions we have highlighted) with more rigor and specificity. In addition, we encourage researchers to consider similar investigations with other types of organizational knowledge (e.g., to explore 3-way interactions among supply chain systems, types of supplier knowledge, and knowledge creation processes).
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 