فایل ورد کامل ویژگی های فرایند یادگیری در کودکان دارای سندرم داون
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل ویژگی های فرایند یادگیری در کودکان دارای سندرم داون،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۱۴ صفحه
بخشی از ترجمه :
۲۲ برنامه مداخله
در مورد Andrei اینکه تا زمان شروع مداخله چه چیزی به دست آمد و چه چیزی باید شکل میگرفت مورد بررسی و محاسبه قرار گرفت. پوشش قرار دادن موارد تکامل زیر مورد هدف می باشد: زبان و برقراری ارتباط، تکامل حرکتی مناسب، هماهنگی اکولوموتور، نواحی شناختی و حسی، شناخت و درک خنده، ناحیه شناختی و درک خنده (ludic)، اجتماعی شدن و سازمان دهی علم و آگاهی در حین بازی های پیش یادگیری، توجه و انگیزه.
برنامه مداخله شخصی از ۴ بخش تشکیل شده است: اهداف کلی، اهداف اختصاصی، فعالیت های واقعی و به هم پیوسته تکامل یافته، روش ها و زمان اختصاص یافته برای هر هدف. فرد برای سه بار در هفته به مرکز می آید، جلسه درمان ۴۰ دقیقه به طول می انجامد، و به صورت انفرادی و در گروه های کوچک (۳ یا ۴ کودک) برای دستیابی به توانایی دخالت در اجتماعی شدن کودک قابل انجام است.
عنوان انگلیسی:Characteristics of Learning Process at Children with Down Syndrom~~en~~
۲۲ Intervention program
In the case of Andrei, it was taken into account what he had acquired until the intervention program started and what had to be formed. It is aimed to cover the following development areas: language and communication, fine motric development, oculomotor coordination, sensorial and cognitive area, ludic-cognitive, ludic-cognitive area, socialization and organization of knowledge through games of pre-learning, attention, motivation. The personalized intervention plan is made up of 4 sections: general objectives, specific objectives, developed concrete activities, strategies and the time allotted to each objective. The subject comes to the center three times a week, the therapy session lasts 40 minutes, and it will be worked individually and in small groups (3-4 children) in order to be able to intervene on child’s socialization.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 