فایل ورد کامل یک رویکرد داده کاوی برای ارزیابی آموزش در آموزش مبتنی بر شبیه سازی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک رویکرد داده کاوی برای ارزیابی آموزش در آموزش مبتنی بر شبیه سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۴ صفحه


بخشی از ترجمه :

۵ نتیجه گیری
این مقاله یک رویکرد داده کاوی را با نظریه یادگیری مبتنی بر اعتماد به نفس تلفیق کرده است تا ارزیابی آموزش برای SBT را بهبود بخشد. تکنیک های داده کاوی برای تحلیل داده های تولید شده از SBT مورد استفاده قرار گرفت تا عملکرد آموزش کارآموزان و رفتار یادگیری را ارزیابی کنند. روش پیشنهادی با مثالی از مورد واقعی آموزش پیاده نظام تایوان نشان داده شد. نتایج نشان داد که روش شناسی پیشنهادی می تواند به درستی عملکرد کارآموزان و رفتارهای یادگیری شان را ارزیابی کند و دانش نهان برای بهبود پیامدهای یادگیری کارآموزان را کشف کنند. تحقیقات آتی سیستم های کارشناسانه را با سیستم ارزیابی آموزش توسعه یافته ادغام می کند که می تواند بازخوردهای جامع تری برای کارآموزان جهت بهبود پیامدهای یادگیری شان فراهم کند. بعلاوه، روش داده کاوی توسعه یافته می تواند برای دیگر برنامه های این حوزه مانند تحصیل مدیریت مورد استفاده قرار گیرد.

عنوان انگلیسی:A data mining approach for training evaluation in simulation-based training~~en~~

۵ Conclusions

This paper integrated a data mining approach with the theory of confidence-based learning to improve training evaluation for SBT. Data mining techniques were used to analyze data generated from SBT to assess trainees’ training performance and learning behaviors. The proposed methodology was illustrated with an example of a real case of Taiwan’s infantry marksmanship training. The results show that the proposed methodology can accurately evaluate trainees’ performance and their learning behaviors, and discover latent knowledge for improving trainees’ learning outcomes. Future research will integrate expert systems with the developed training evaluation system that can provide more comprehensive feedbacks to trainees for improving their learning outcomes. In addition, the developed data mining methodology can be applied to other application domains, such as: management education.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.