فایل ورد کامل غلبه بر تصورات غلط درباره نیروهای در حالت تعادل: یک مطالعه تحقیقاتی عملی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل غلبه بر تصورات غلط درباره نیروهای در حالت تعادل: یک مطالعه تحقیقاتی عملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۶ صفحه


بخشی از ترجمه :

۷- بحث و نتیجه گیری ما برخی اصلاحات برای بهبود عمل، به ویژه در برنامه عملیاتی پیشنهاد کردیم. در همان زمان، برخی از مراحل اساسی نیاز به آدرس دهی قبل از پیاده سازی فرایند داشتند. مشخص شد که دانش آموزانی وجود دارند که قادر به توصیف و شناسایی نیروهای وارده بر روی یک شی در حالت تعادل نیستند. که دلیل آن ، همانطور که در مطالعات قبلی نشان داده شده است، تصورات غلط می باشند. دلیل دیگر آن این است که تفکر دانش آموزان ممکن است از سطح “تفکر رسمی” در درک مفهوم علمی که اغلب انتزاعی است، بدست آمده باشد.

عنوان انگلیسی:Overcoming Students’ Misconceptions on Forces in Equilibrium: An Action Research Study~~en~~

۷ Discussion and Conclusion

Reflecting on the intervention process, we proposed some adjustments to improve the practice, particularly in the action plan. At the same time, some fundamental steps need to be addressed before the intervention process is implemented. Even though an intervention was conducted, it was found that there are students who are unable to describe and identify forces that exist on an object in equilibrium state. An explanation for this is that, as shown in earlier studies, misconceptions are difficult to overcome. Another reason is also that students’ thinking might not have reached the level of “formal thinking” in understanding the scientific concept which is often abstract

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.