فایل ورد کامل مشکلات و متغیر های تحقیق


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مشکلات و متغیر های تحقیق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۸ صفحه


بخشی از ترجمه :

بازبینی مشکل انگیزه تسلط
اجازه دهید تا اکنون متغیر هایی را شناسایی نماییم که در مطالعات در مورد انگیزه تسلط گزارش شده توسط هارمون و همکارانش (۱۹۸۴) استفاده شده اند . مقاله در مورد مقایسه سه گروه کودک بحث کرده است : سوء استفاده شده ، چشم پوشی شده و ریک پایین . این متغیر مستقل ویژگی که شاید نوع ریسک نامیده شده است دارای سه سطح بوده است . دیگر متغیر مستقل ویژگی یعنی وضعیت بارداری دارای دو سح دوره پیش شرط و کامل دارای دو سطح بوده است . همچنین گروه های مداخله و بدون مداخله نیز مقایسه گردیدند ؛ آنها یک متغیر مستقل فعال را شکل داده اند که نوع مداخله نامیده اند . متغیر های وابسته دارای چنیدن جنبه انگیزه تسلط بودند ( دوام وظیفه و لذت سببیت ) . یاداوری می گردد که انگزه تسلط یک متغیر تکی نیست اما ترجیحا مجموعه ای از دو متغیر می باشد که هر یک از پایین به بالا فرق دارند . اگر کل کودکان دارای سن بارداری ۱۲ ماهه بودند ، سن یک متغیر محسوب نخواهد شد . از اینرو ، مشکل ممکن بود به صورت تخصصی تر بین گردد که رابطه نوع ریسک ، وضعیت بارداری و نوع مداخله انگیزه تسلط چیست ؟

عنوان انگلیسی:Research problems and variables~~en~~

The Mastery Motivation

Problem Revisited Let us now identify the variables used in the studies on mastery motivation reported by Harmon et al. (1984). The article discussed a comparison of 3 groups of infants: abused, neglected, and low risk. This attribute independent variable, perhaps called risk type, had 3 levels. Another attribute independent variable, gestational status, had 2 levels, preterm and full term, that were compared. Intervention and nonintervention groups were also compared; they formed an active independent variable called intervention type. The dependent variables were several aspects of mastery motivation (task persistence and causality pleasure). Note that mastery motivation is not a single variable but rather a set of 2 variables, each varying from low to high. Age would not be a variable if all the infants were 12 months gestational age. Thus, the problem might be stated more specifically as, What is the relationship of risk type, gestational status, and intervention type to mastery motivation

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.