فایل ورد کامل مدل دینامیکی مکانیسم موتور استرلینگ کرانک با اتصال ژنراتور برق


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدل دینامیکی مکانیسم موتور استرلینگ کرانک با اتصال ژنراتور برق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۰ صفحه


بخشی از ترجمه :

۸ نتیجه
مدل عددی ارائه شده شافت موتور استرلینگ شامل تمام پدیده های مهم مکانیسم کرانک می شود. این مدل فرعی شامل مدل پیچیده ای از دستگاه ترکیبی گرما و نیرو است ، همچنین حاوی ژنراتور مدل فرعی نیز می باشد .شبیه سازی برخی از مشکلات دریافت فکری در نظر گرفته شده از دستگاه را هویدا می سازد . در مرحله نخست، گشتاور برای استارت موتور استرلینگ بسیار مهم است . ژنراتور بکار گرفته شده قادر به دستیابی به مقدار ضروری گشتاور در حالت موتور نمی باشد . بنابراین، قدرت موتور و قدرت ژنراتور باید تعادل و هم ترازی بهتری داشته باشند. راه اندازی و بهره برداری فشار کمتر گاز در حال کار هم می تواند این مشکل را در صورتی که پارامترهای دیگر موتور یا ژنراتور ها تغییر نکرده باشند، حل کرده و آنرا تثبیت کند. همچنین اثبات شد که تغییر حرکت زاویه ای شافت هیچ تاثیری بر ضرورت استارت گشتاور ندارد. دستگاه با این پارامترها نیز قادر به اجرا می باشد، در صورتی که سرعت دستگاه پایین تر از ۶۰۰ دور در دقیقه باشد. افزایش حرکت زاویه ای شافت محدوده سرعت دستگاه را گسترش می دهد. مدل های پیچیده خلق شده می تواند برای طراحی بیشتر مبدل برق و برای سیستم کنترل دستگاه بکار گرفته شود. با این وجود بررسی برخی از پارامترهای دقیق دستگاه بیشتر ضرورت دارد.

عنوان انگلیسی:Dynamic Model of Stirling Engine Crank Mechanism with Connected Electric Generator~~en~~

۸ Conclusion The presented numeric model of Stirling engine shaft includes all important phenomena of crank mechanism. This sub-model is included in the complex model of combined heat and power unit, which also contains the generator sub-model. The simulations disclose some problems in the intended conception of unit. Firstly, torque is crucial for Stirling engine starting. The used generator is not able to achieve the necessary value of torque in motor mode. Therefore, the engine power and power of generator should be better equilibrated. Start-up and operation at lower working gas pressure can also solve this problem if other parameters of engine or generator are not changed. It was also confirmed that the change of shaft angular momentum did not have any influence on the necessary starting torque. The unit with these parameters is also not able to run if the machine speed is lower than 600 rpm. The increase in shaft angular momentum would extend the machine speed range. The created complex model can be used for further design of electric converter and for system of unit control. However it is necessary to investigate some unit parameters more precisely.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.