فایل ورد کامل پتانسیل خستگی بعد از شیاردار کردن بتن آسفالت مقاوم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پتانسیل خستگی بعد از شیاردار کردن بتن آسفالت مقاوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۰ صفحه
بخشی از ترجمه :
۵- نتیجه گیری ها
نتیجه گیری های ذیل را می توان بر اساس برنامه تست محدود انجام داد :
۱ – مخلوط کنترل یک نوع مقاومت بالاتر را برای شیار زنی در مقایسه با مخلوط های اصلاح شده نشان می دهد ، عمق شیار ۵۰۰۰ تکرار برای مخلوط های اصلاح شده AC نرم + خاکستر بادی ، AC نرم بعلاوه فوم سیلیکا به ترتیب ۳۱۳ ، ۲۷۶ و ۲۵۳ میلی متر بودند در حالی که مخلوط کنترل عمق شیار ۰۹۹ را نشان می دهد .
۲ – کمترین تنش کذنشی در مسیر چرخ ۱۴۹۱ میکرو کرنش در چرخه های تکرار بار ۲۰۰۰ می توانستند برای وضعیت مخلوط تشریح دهنده باشند درحالی که مخلوط های اصلاح شده کرنش تنشی بالاتر را نشان می دهند .
۳ – در منطقه بیرون مسیر چرخ و دور از مسیر چرخ ، افزودن عامل اصلاح بغیر از AC نرم یک نوع تاثیر منفی را در مقاومت کف جاده با کرنش تنشی و با عمر خستگی مورد انتظار نشان می دهد .
عنوان انگلیسی:Fatigue Potential after Rutting of Sustainable Asphalt Concrete~~en~~
۵ CONCLUSIONS
Based on the limited testing program, the following conclusions may be drawn: 1. The control mixture shows higher resistance to Rutting as compared with the recycled mixtures, the Rut depth at 5000 repetitions for recycled mixtures with Soft Ac, Soft Ac + Fly ash, Soft Ac + Silica Fume were ( 3.13, 2.76 and 2.53 ) mm, respectively, while the control mixture shows (0.99)mm of rut depth. 2. At the wheel path, the lowest tensile strain of 1491 microstrain at 2000 load repetition cycles could be figured for the control mix condition, while the recycled mixes exhibits higher tensile strain. Recycled mix with Soft Ac + Fly ash exhibits the highest tensile strain of 6088 microstrain. 3. At the area outside the wheel path and far from the wheel path, the addition of recycling agent other than soft Ac exhibit negative impact on pavement resistance to tensile strain and to the expected fatigue life.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 