فایل ورد کامل مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدل های مبتنی بر فاکتور شخصیت برند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۴ صفحه


بخشی از ترجمه :

۷ – نتیجه گیری ها
استدلال این مقاله این است که چند عامل مهم در مدل های عامل برای اندازه گیری مدل های فاکتور وجود دارد: مشکل سردرگمی دسته بندی، مشکل تنظیم دامنه و مشکل انتخاب مجموعه توصیف. هنگام بررسی هر کدام از این مشکلات، به نظر می رسد که علت اصلی آن در نظریه حمایت از مدل های فاکتور و مفهوم سازی آن یافت می شود. به طور خاص، تئوری برند انسانی به نظر می رسد حمایت کلیدی برای نظریه مدل های فاکتور است، اما اعتبار این نظریه مشکوک است. اگر چه توصیه هایی برای بهبود برخی از مشکلات مشخص شده در مقاله داده شده است، این راه حل ها خود را در مورد نظریه و مفهوم سازی مدل های فاکتور مطرح می کند در شناسایی مشکلات و مشکلات مرتبط با تئوری و مفهوم سازی شخصیت برند ، مقاله حاضر بعضی پرسش ها را مطرح می سازد که می توانست به شفاف سازی مفهوم شخصیت برند از جمله تعدادی از مسیر های جدید یا مسیر های تحقیق و توسعه تئوری منجر گردد. تحقیق و توسعه تئوری با پرسش ها شروع می شود و این امید وجود داشت که محققان شخصیت برند و تئورسین ها پرسش های مطرح شده در این مقاله را خواهند یافت که محرک های سودمند برای توسعه بیشتر درک مفهوم شخصیت برند می باشند .

عنوان انگلیسی:Brand personality factor based models: A critical review~~en~~

۷ Conclusions

The argument of this paper is that there are several significant problems with the factor models used to measure BP: the category confusion problem, the domain adjustment problem, and the descriptor selection problem. When examining each of these problems, it seems that the root cause can be found in the supporting theory for BP and its conceptualisation. In particular, humanlike brand theory appears to be a key support for BP theory, but the validity of this theory is questionable. Although recommendations are given to ameliorate some of the problems identified in the paper, these solutions themselves raise questions regarding the theory and conceptualisation of BP. In identifying the problems, and the related problems in the theory and conceptualisation of BP, the paper presents some questions that could lead to clarification of the BP concept, including some new directions/avenues of research and theory development. Research and theory development commences with questions, and it is hoped that BP researchers and theorists will find the questions posed in this paper to be a useful stimulus for further development of the understanding of the concept of brand personality.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.