فایل ورد کامل یک روش شارژ مبتنی بر PSO بهبود یافته خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع برق


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک روش شارژ مبتنی بر PSO بهبود یافته خودروهای الکتریکی در شبکه توزیع برق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۲ صفحه


بخشی از ترجمه :

۵- نتیجه گیری
توسعه عظیم خودروهای الکتریکی ما را بر آن داشت که به بررسی تاثیرات آن بر روی شبکه های قدرت بپردازیم. با این حال، اگر تعداد زیادی از EVها به شبکه به صورت همزمان متصل باشند، می تواند محدوده وسیعی از تاثیرات بر روی شبکه ایجاد کند. مبتنی بر حالت تصادفی ای که درآن EVها به شبکه قدرت متصل هستند، مدلهای شارژ EV با مشخصه زمان دسترسی تحلیل می شوند. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که شارژ ناهماهنگ EVها سبب افزایش اختلاف فاصله قله تا حضیض و تلفات توان فعال در شبکه قدرت می شود که این مورد توسط تغییرات بار EVها ایجاد می شود.
در نتیجه آرایش شارژ و تخلیه EVهای متصل به شبکه قدرت باید با افزایش کاربرد تجاری EVها تنظیم شود. با درنظر گرفتن محدودیت های عملیات شبکه قدرت و عملکرد باتری، یک پخش بار بهینه مبتنی بر روش شارژ و تخلیه EV جهت بهبود عملکرد اقتصادی و فنی اجرا شبکه قدرت پیشنهاد شده است واضح است که زمان بندی بهینه در شارژ مزایای قابل توجهی را برای تمامی موارد بررسی شده خواهد داشت. با مقایسه با شارژ ناهماهنگ و عدم دسترسی به EV، نتایج ای تحقیق نشان می دهد که اختلاف قله تا حضیض و تلفات توان فعال به طور قابل توجهی به همراه افزیاش Dos مالکان EV کاهش یافته است و فرکانس های تنظیم OLTC نیز کاهش یافته اند. همچنین، توزیع های مختلف EV های متصل به شبکه در زمان مقادیر اولیه متفاوت SOC هیچ تاثیری بر نتایج بهینه سازی نداشته است.

عنوان انگلیسی:An improved PSO-based charging strategy of electric vehicles in electrical distribution grid~~en~~

۵ Conclusions

The large development of electric vehicles brings us to the concern of the impacts on the electricity grid. However, if large numbers of EVs connect to the grid simultaneously, there could be a wide variety of impacts to the grid. Based on the random manner in which EVs are connected to the power grid, EV charging models are analyzed with the accessing time character. Simulation results show that uncoordinated charging of EVs enlarges peak-to-valley difference and active power loss of power grid, which is caused by charging load of EVs. So the arrangement of the charging or discharging of EVs connected to a power grid must be regulated with the increasing commercial application of EVs. Considering the constraints of power grid operation and battery function, an optimal power flow based EV charging and discharging strategy is proposed to improve the economic and technical performance of power grid operation. It is clear that optimal scheduling of charging provides significant benefits to all involved. Comparing with the uncoordinated charging and non-EV-accession, results from this work have shown that the peak-to-valley difference and active power loss are obviously reduced, together with increased DoS of EV owners and reduced adjustment frequencies of the OLTC. Also, different distributions of EVs connecting time and different initial-values of SOC have no impact on the optimized results.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.