فایل ورد کامل عوامل تعیین کننده رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل عوامل تعیین کننده رسانه اجتماعی توسط سازمان های B2B،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۷ صفحه


بخشی از ترجمه :

۷محدودیت ها و تحقیق آینده
بررسی کیفیتی بعدی برای پرداختن به اندازه نمونه نسبتا کوچک به عنوان ابزار مثلثی کردن یافته های تحقیق استفاده گردید . بنابراین ، تحقیق آینده بایستی بر تهیه سند کمیتی از نمونه بزرگ تر سازمان های B2B تمرکز نماید تا اعتماد بیشتر را در نتایج ایجاد نمایند . بعلاوه ، بررسی ما یک رویکرد استقرایی را می پذیرد که در انجا عوامل تعیین کننده از طریق مطالب پدیدار شناسایی شده اند که برای قدرت تشریحی در رابطه با پذیرش رسانه اجتماعی تست می شوند . مطالعات آینده می توانستند رویکرد استنتاجی تر را همراه با محققانی بپذیرد که برای فاکتور های جدید باز تر می باشند که می توانستند از راحی تحقیق کیفیتی ظاهر شوند . این وضعیت می توانست گستره عوامل تعیین کننده پذیرش رسانه اجتماعی درون سازمان های B2B را غنی سازد و به مدل جامع تر منجر می گردد که به طور اساسی از TAM توسعه یافته منحرف می شود که به طور گسترده ای در بافت های مختلف اعمال شده اند و بینش هایشان تا حد محدود می شوند .

عنوان انگلیسی:Determinants of social media adoption by B2B organizations~~en~~

۷ Limitations and future research

To address the relatively small sample size of our quantitative study a subsequent qualitative study was used as a means to triangulate the survey findings. However, future research should focus on providing quantitative evidence from a larger sample of B2B organizations to allow greater confidence in the results. In addition, our study adopts a deductive approach, where determinants identified through extant literature (e.g. TAM) are tested for their explanatory power regarding social media adoption. Future studies could adopt a more inductive approach, with researchers being more open to new factors that could emerge from a qualitative research design. This could enrich the breadth of determinants of social media adoption within B2B organizations and result in a more comprehensive model that deviates more substantially from the extended TAM, which has been widely applied in different contexts and whose insights are somewhat limited.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.