فایل ورد کامل پیشگوهای عملکرد دریک برنامه حسابداری تحصیلات تکمیلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل پیشگوهای عملکرد دریک برنامه حسابداری تحصیلات تکمیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۵ صفحه
بخشی از ترجمه :
نتایج و محدودیت ها
رگرسیون های ما از معدل دانش آموز جامع در یک برنامه کارشناسی ارشد حسابداری در یک ردیف از متغیرهای فرض شده یافته های مطالعات قبل را تایید می کند که عملکرد کارشناسی ارشد حسابداری بوسیله نمرات آزمون ورودی تحصیلات مدیریت تحصیلات تکمیلی و معدل های کارشناسی تعریف می گردد. در هر صورت این معیارهای سنتی از عملکرد در ابتدا برای دانش آموزان آمریکایی معتبر می باشد. ما پیشگو های متفاوتی از عملکرد برای دانش آموزان بومی و بین المللی یافتیم که عمدتا دور توانایی زبان می گردد. معدل ها در توصیف عملکرد دانش آموز بین المللی مهم نمی باشند که احتمالا بیان می کند که تاکید تصمیمات پذیرش بایستی بر معدل های کارشناسی برای دانش آموزان بین المللی کاهش و بر معیارهای توانایی زبان تمرکز کند. نمرات مقداری آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی نیز برای نمونه دانش آموزان بین المللی مهم نمی باشد، احتمالا به این خاطر که فرآیند های پذیرش دانش آموزان با نمرات پایین تر را غربال کرده و تغییرپذیری در نمرات مقداری آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی را کاهش می دهد.
عنوان انگلیسی:Performance Predictors In A Graduate Accounting Program~~en~~
CONCLUSION AND LIMITATIONS
Our regressions of comprehensive student GPA in a master’s of accounting program on an array of hypothesized variables confirm findings of prior studies that graduate accounting performance is explained by GMAT scores and undergraduate GPAs; however, these traditional measures of performance are valid primarily for U.S. students. We find different predictors of performance for international and domestic students centering largely on language ability. GPAs are insignificant in explaining international student performance, perhaps suggesting that admission decisions should deemphasize undergraduate GPAs for international students and focus more closely on measures of language ability. Quantitative GMAT scores also are insignificant for international students sampled, likely because admission processes screen out students with lower scores, reducing variability in GMATQ.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 