فایل ورد کامل یک رویکرد حل فازی برای انتخاب تامین کننده چند هدفه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل یک رویکرد حل فازی برای انتخاب تامین کننده چند هدفه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۲ صفحه
بخشی از ترجمه :
۶ مثال گویا
مثال زیر از مطالعه یوسل و گونری (۲۰۱۱) گرفته شده است. برای تامین یک محصول جدید، یک شرکت نساجی تمایل به انتخاب تامین کنندگان مناسب براساس سه معیار خرید شامل قیمت خالص، کیفیت و تحویل به موقع دارد. یوسل و گونری (۲۰۱۱) یک مدل افزایشی وزن دهی شده پیشنهاد کردند که وزن های نسبی برای هر یک از اهداف مربوطه، ۰۲۷۷، ۰۲۵۳ و ۰۲۳۹ هستند و وزن های نسبی برای محدودیت تقاضای فازی ۰۲۳۱ می باشد. با این حال در این مطالعه، فرض شده است که هر هدف فازی و محدودیت فازی مرتبط با سطح تقاضای فازی یک اهمیت نسبی مشابه برای رسیدن به سطوح مطلوب دارد.
عنوان انگلیسی:A fuzzy solution approach for multi objective supplier selection~~en~~
۶ Illustrative example
The following example problem is taken from Yücel and Güneri’s (2011) study. For supplying a new product, a textile company desires to select appropriate suppliers based on three purchasing criteria which are net price, quality and on-time delivery. Yücel and Güneri (2011) proposed a weighted additive model in which relative weights for each respective objectives are 0.277, 0.253 and 0.239, and relative weights for fuzzy demand constraint is 0.231. However in this study, it is assumed that each fuzzy objectives and the fuzzy constraint related with the fuzzy demand level have the same relative importance to reach the achievement levels.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 