فایل ورد کامل مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی در میان شرکت های خدماتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی در میان شرکت های خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۱ صفحه
بخشی از ترجمه :
نتیجه گیری
برون سپاری منابع انسانی بسیار زیاد مورد توجه سازمان ها قرار گرفته است. این فعالیت به طور خاص با شرکت های خدماتی مربوط می شود برای اینکه عامل انسانی در چنین سازمان هایی بسیار مهم و حیاتی است. مطابق با یافته های محققان ، با توجه به اهمیت کیفیت در شرکت های خدماتی ، و نیاز آنها به تمرکز بر فعالیت های اصلی ، برون سپاری منابع انسانی فعالیت های غیر اصلی را قادر می سازد تا ارائه دهندگان خدمات را ارجاع دهند و در نتیجه کارایی عملیاتی بهبود یابد.
برون سپاری منابع انسانی می تواند در سطوح مختلف اعمال شود. یعنی سطوح تاکتیکی ، استراتژیک و تحول آفرین. اما استفاده از رویکرد برون سپاری منابع انسانی در عرصه های دیگر نیز مشکلی بوجود نمی آورد ولی باید با دقت برنامه ریزی و به صورت مداوم مدیریت شود. بسیاری از مدل های مربوط به برون سپاری شکل گرفته اند. بر مبنای یک تجزیه و تحلیل ، یک مدل مدیریت برون سپاری منابع انسانی بیشتر در شرکت های خدماتی مطرح است که آن سه مرحله را پوشش دهند.
عنوان انگلیسی:The management model for human-resource outsourcing among service companies~~en~~
۶ Conclusion
Human-resource outsourcing is becoming more and more popular among organisations. This activity is particularly relevant for service companies because of the vital human factor in such organisations. According to researchers, given the importance of quality for service companies and their need to concentrate on their core activities, HRO enables non-core activities to be referred to service providers, thereby improving operational efficiency. HRO can be applied at several levels – namely the tactical, strategic and transformational levels. But no matter what level HRO is used at, the process must be carefully planned and continuously managed. Many outsourcing models have been formed. Based on an analysis, an HRO management model has been identified among service companies that consists of three stages.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 