فایل ورد کامل مبحث واحد اندازه گیری فرهنگ بازاریابی در موسسات خدماتی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل مبحث واحد اندازه گیری فرهنگ بازاریابی در موسسات خدماتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۷ صفحه


بخشی از ترجمه :

برنامه های کاربردی و دستورالعمل های بالقوه برای پژوهش های آینده:
اهمیت دادن به فرهنگ هرسازمان وسطح بالای تماس های مشتری درموسسات خدماتی واثرات فرهنگ را نباید به گردن شانس واقبال انداخت.ابزارمقیاسی که دراین تحقیق توسعه داده شد امکان ارزیابی فرهنگ بازاریابی شرکت خدماتی را همراه هر یک از ابعاد فراهم می کند.علاوه براین، ابزارمقیاس می تواند یک اندازه گیری کلی ازکیفیت فرهنگ بازاریابی به شکل یک امتیازمتوسط در سراسر۶مورد ازابعاد فراهم کند،همچنین امتیازات دستگاه دارای چندین برنامه ی کاربردی بالقوه است.
امکان دارد مدیریت موسسه ی خدماتی ازاین دستگاه جهت تعیین اختلاف بین فرهنگ موسسه ی خدماتی واقعی وایده آل استفاده کند.اول اینکه امکان دارد مدیران شرکت های خدماتی به هر یک از ابعاد وقلمرو فرهنگ بازاریابی برای موسسه ی خاص بها دهند وبعد ازآن اینکه مدیران شرکت خدماتی باید بطور مداوم با پرسنل بازاریابی ارتباط برقرارکنند.آنها همچنین می توانند با پرسنل عملیاتی و سیستم ها همان گونه که کارمندان غیربازاریاب دیگر هستند،همکاری کنند که فکروعمل آنها را متناسب با نوع فرهنگ مورد نیازموسسه مجهزکنند.نتیجه می گیریم،سنجش فرهنگ بازاریابی می تواند تعیین کننده ی اختلاف بین فرهنگ واقعی وایده آل موسسه ی خدماتی باشد.

عنوان انگلیسی:Toward the Measurement of the Marketing Culture of a Service Firm~~en~~

Potential Applications and Directions for Future Research

Given the importance of the culture of any organization and the high level of customer contact in service firms, the effects of culture should not be left to chance. The instrument developed in this study enables one to assess a service firm’s marketing culture along each dimension. The instrument can also provide an overall measure of the quality of marketing culture in the form of an average score across all six dimensions. The instrument scores have several other potential applications as well. Service firm management might use the instrument to determine if there is a gap between the ideal and the firm’s actual service culture. First, service firm managers might determine the importance they place on each dimension and marketing culture item for their particular firm. Then, the service firm managers should continuously communicate to the marketing personnel what they are trying to accomplish. They might also work with operations and systems personnel as well as other nonmarketing employees to gear their thinking and actions toward the type of culture desired by the firm. As a result, a measure of marketing culture can be administered to determine if there is a discrepancy between the ideal culture and the firm’s actual service culture.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.