فایل ورد کامل کنترل تلرانس جهت وسایل نقلیه الکتریکی با موتورهای داخل چرخی به طور مستقل
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کنترل تلرانس جهت وسایل نقلیه الکتریکی با موتورهای داخل چرخی به طور مستقل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۲ صفحه
بخشی از ترجمه :
۶ نتیجه گیری
یک روش تشخیص نقص راننده ی موتور/ موتور داخل چرخ، برای یک ماشین الکتریکی ۴WIA پیشنهاد می شود. روش تشخیص پیشنهادی نیاز به دانش دقیق TRFC ندارد و می تواند بهره های کنترل ۴ موتور را با دقت تخمین بزند. آن همچنین نشان می دهد که روش تشخیص می تواند به خوبی با وجود خطای مدل سازی نیروی لاستیک کار کند. بر اساس مکانیسم تشخیص خطای راننده ی موتور/موتور داخل چرخ، یک تخصیص کنترل بر اساس سیستم کنترل ماشین برای تطبیق نقص راننده موتور/ موتور داخل چرخ با استفاده از اختصاص دادن خودکار تلاش کنترل در میان سایر چرخ های سالم طراحی می شود. شبیه سازی ها با استفاده از یک مدل کامل خودرو با دقت بالا ، تاثیر تشخیص نقص موتور داخل چرخ پیشنهادی و روش های کنترل تحمل پذیری نقص را در سناریوهای رانندگی مختلف نشان می دهند.
عنوان انگلیسی:Fault-Tolerant Control for Electric Ground Vehicles With Independently-Actuated In-Wheel Motors~~en~~
۶ Conclusions
An in-wheel motor=motor driver fault diagnosis approach for a 4WIA electric vehicle is proposed. The proposed diagnosis approach does not need an accurate TRFC knowledge and can estimate the control gains of the four motors accurately. It is also shown that the diagnosis approach can work well in the existence of tire force modeling error. Based on the in-wheel motor=motor driver fault detection mechanism, a control-allocation based vehicle control system is designed to accommodate the in-wheel motor=motor driver fault by automatically allocating the control effort among other healthy wheels. Simulations using a high-fidelity CarSimVR full-vehicle model show the effectiveness of the proposed in-wheel motor fault diagnosis and fault-tolerant control approaches in different driving scenarios.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 