فایل ورد کامل هنجارهای ذهنی، نگرش و اهداف مصرف کنندگان فنلاند در خرید مواد غذایی آلی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل هنجارهای ذهنی، نگرش و اهداف مصرف کنندگان فنلاند در خرید مواد غذایی آلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۲۱ صفحه


بخشی از ترجمه :

نتیجه گیری

مطالعه حاضر تلاش کرده تا اصلاح TPB را در زمینه خرید مواد غذایی ارگانیک به کار برد. اصلاحات TPB به طور عمده با تصمیم گیری اخلاقی در ارتباط است، که در آن هنجارهای ذهنی به طور غیر مستقیم از طریق تشکیل نگرش، روی تمایلات رفتاری تاثیر می گذارند. کاربرد TPB اصلاح شده در زمینه خرید مواد غذایی ارگانیک بر پایه این فرض است که خرید مواد غذایی ارگانیک، یک تصمیم اخلاقی است که منعکس کننده ابزار جمعی رفاه محیطی و در برخی موارد رفاه فردی است. نتایج حاصل از این مطالعه نشان داد که این تغییر می تواند در پیش بینی تمایلات خرید مواد غذایی ارگانیک و رفتار خرید استفاده شود.

عنوان انگلیسی:Subjective norms, attitudes and intentions of Finnish consumers in buying organic food~~en~~

Conclusions

The present study attempted to apply a modification of TPB into organic food buying context. The TPB modifications have dealt mainly with moral decision-making, where the subjective norms affected the behavioural intentions indirectly via attitude formation. Applying modified TPB to organic food buying context was based on the assumption that buying organic food is a moral decision reflecting collective utility of environmental well-being and to some form individual well-being. The results of the present study showed that this modification can be used to predict organic food buying intentions and self-reported buying behaviour. Perhaps the most important finding of this study is that it is possible to predict consumers’ buying behaviour of organic food with intentions to buy organic food, which can further be predicted with attitudes, and subjective norms, and that subjective norms affect buying intentions of organic food through attitudes.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.