فایل ورد کامل عملیاتی سازی موفقیت خرده فروشی بین المللی مد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل عملیاتی سازی موفقیت خرده فروشی بین المللی مد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۲۵ صفحه
بخشی از ترجمه :
۵- نتیجهگیری
در یک سطح کاربردی، مطالعه اهمیت اولیه کیفیت محصول، کنترل مدیریت و توزیع انتخابی را شناسایی کرد. کمپانی تأسیس شده در آمریکا مشکلات را در بخش طراحی محصول خود تشخیص داد و این مشکل را افزایش کیفیت اصلاح کرد. در ضمن، محصولاتش به صورت ناهماهنگی توزیع شده بودند و به شکل ضعیفی در محیط خرده فروشی ارائه شده بود و برندش به صورت ناهماهنگی در حوزه بین الملل بیان شده بود. در مقابل، کمپانی تأسیس شده در بریتانیا تعهد به کیفیت و نوآوری محصول را حفظ کرد و قادر بود که بازارهای جدید را با توزیع مناسب، بازاریابی و پشتیبانی خرده فروشی حمایت کند. بنابراین، منطقی است که نتیجه بگیریم سه مؤلفه در موفقیت خرده فروشی مد باید شناسایی شود:
۱- برند: خرده فروش باید دارای یک برند متقاعد کننده باشد که بتواند به طور هماهنگ در بین بازارهای بین المللی معرفی شود و توسط محصولات باکیفیت و مطلوب تثبیت شود.
عنوان انگلیسی:The operationalisation of international fashion retailer success~~en~~
Conclusions
On a practical level, the study identified the primary importance of product quality, management control and selective distribution. The US-based company diagnosed problems in its product design department, and was compromised by recurrent manufacturing quality issues. Meanwhile, its products were inconsistently distributed, poorly presented in their retail environments, and its brand incoherently expressed internationally. Conversely, the UK-based company maintained a commitment to quality and product innovation, and ensured that it was able to support new foreign markets with adequate distribution, marketing and retail support. Therefore, it is logical to conclude that the three components contributing to international fashion retailer success may be identified as: (1) Brand – The retailer must own a compelling brand that can be coherently expressed across international markets and substantiated with products of an appropriate quality and appeal.
تصویری از مقاله ترجمه و تایپ شده در نرم افزار ورد
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 