فایل ورد کامل راهبردهای اجرای فناوری اطلاعات در شرکت های تولیدی: یک رویکرد همسویی راهبردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد
متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم
فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل راهبردهای اجرای فناوری اطلاعات در شرکت های تولیدی: یک رویکرد همسویی راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
تعداد صفحات این فایل: ۳۴ صفحه
بخشی از ترجمه :
مقدمه
یکی از تولیدکنندگان عمده دوچرخه، برای قطعاتی که وارد کارخانه میشود یک انبار خودکارسازی شده ایجاد نموده است. رباتها بالا و پائین میروند و قطعات را بر اساس کنترل کامپیوتری انتخاب میکنند؛ سپس قطعات به یک نوار نقاله منتقل میشوند و با استفاده از بارکد اسکنر به مسیر تعیین شده برای آنها هدایت میشوند. سپس هر یک از این قطعات بوسیله یک سیستم کامپیوتری به کارگاه مخصوص برای تولید ارسال میشوند. یک خودروی هدایت شده خودکار یک نوار رنگی را دنبال میکند تا بستهها را به کارگاه برساند.
تاسیس و راهاندازی چنین سیستمی چندین میلیون دلار هزینه در بر خواهد داشت. با این حال، کارایی مورد انتظار این سیستم به دلیل مشکلات برنامههای اطمینان از کیفیت قطعات وارده و همچنین وجود گلوگاهها در عملیاتهای متوالی مورد بررسی قرار نگرفته است. یک سیستم کنترل موجودی که به شکل دستی انجام میشود، میتواند به همین کیفیت یا حتی با کیفیت بهتر عمل نماید.
نتیجهگیری
در این مطالعه، یک مدل همسویی راهبردی برای سیستم اطلاعاتی تولید ارائه شده است که مشخصا نیازمندیهای استفاده از ظرفیتهای در حال ظهور در فنآوری اطلاعات را مخاطب قرار میدهد. این مدل بر مبنای نیاز به دستیابی به همسویی در حوزههای ساختاری و زیرساختی، و همچنین یکپارچگی کارکردی میان حوزههای تولیدی و مبتنی بر فنآوری اطلاعات است. این مدل، فرآیندی متحولکننده را مطرح میکند که چهار مرحله دارد و جهت حرکت آن به سمت تبدیل شدن به یک تولیدکننده در تراز جهانی است. از دیدگاه پژوهشی، میتوان از این مدل برای توصیف و طبقهبندی شرکتهایی استفاده نمود که از فنآوری اطلاعات به عنوان یک اهرم برای برنامهریزی برای مواد مورد نیاز بهرهبرداری میکنند. از دیدگاه تصمیمگیری مدیریتی، این مدل شناسایی گزینههای تصمیمگیری مختلف برای استفاده از ظرفیت فنآوری اطلاعات برای برنامهریزی برای مواد مورد نیاز را ممکن میکند.
عنوان انگلیسی:Information technology implementation strategies for manufacturing organizations: A strategic alignment approach~~en~~
Introduction
A major bicycle manufacturer establishes an automated warehouse for incoming components. Robots glide up and down the high-rise bays, selecting bins of components under computer control; the bins are passed on to a conveyor system; they move around on a path determined by barcode scanners that identify each bin and route it to a stock picker. The stock picker removes items for despatch to the factory floor as instructed by a computer workstation. An automated guided vehicle rolls off to the factory along a track painted on the floor.
Establishing such a system would cost several millions of dollars. However, the expected efficiency of this system has not yet been observed as a result of difficulties encountered with the quality insurance programme for incoming components, and bottlenecks in the successive operations. A manually operated inventory system might do as well or even better.
Conclusion
A strategic alignment model has been developed in this study for a manufacturing information system that specifically addresses the requirements of leveraging the emerging developments in information technologies. This model is based on the requirement to achieve alignment across structural and infrastructural domains as well as functional integration across manufacturing and IT areas. This model provides an evolutionary process with four different stages which leads towards the goal of a world-class manufacturer. From a research perspective, this model can be used to describe and categorize the emerging examples of exploiting IT as a lever for BPR. From a management decision-making perspective, this model serves the purpose of identifying the different alternatives to leverage IT for BPR.
$$en!!
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
مهسا فایل |
سایت دانلود فایل 