فایل ورد کامل کشف گوشه خود: یک راهنما برای مدیریت اثرات رسانه مابین کانالهای توزیع محتوا


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل کشف گوشه خود: یک راهنما برای مدیریت اثرات رسانه مابین کانالهای توزیع محتوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۸ صفحه


بخشی از ترجمه :

تهیه کننده های محتوا مانند استودیوهای فیلم که اینترنت را به عنوان یک کانال توزیع افزوده پذیرفته اند، مساله اندازه گیری و مدیریت تاثیرات رسانه را مورد توجه قرار می دهند. در آرایش توزیع چندکاناله، مالکان محتوا و توزیع کنندگان بایستی بدانند که آیا کانال ها جایگزین یا مکمل یکدیگر هستند یا خیر و تحت چه شرایطی این رفتار اتفاق خواهد افتاد. با همچنین دانشی، تهیه کننده های محتوا می توانند فارغ از تاثیرات صرفا بین رسانه ای باشند و در زمینه مدیریت بین رسانه ای حرکت نمایند. نویسندگان یک رهنمود پنج مرحله ای برای اندازه گیری و مدیریت تاثیرات متقابل رسانه ای رو محتوای رسانه در محیط توزیع چند کاناله ارائه می نمایند. چارچوب تحلیلی بر اساس تئوری بوم شناختی گوشه است که بیان می کند شدت رقابت رسانه ها به درجه تمایز بین کانال ها بستگی دارد. این چارچوب اولین تلاش برای ترکیب تئوری گوشه با تحلیل پیوسته برای توسعه روش جمع آوری داده و تحلیل می باشد. استفاده از رهنمود پنج مرحله ای، با جمع آوری داده یک پژوهش کمی از ۵۵۲ مصرف کننده بالقوه فیلم های دیجیتال توضیح داده شده است.

 

بحث و نتیجه گیری

هدف این مقاله ادراک و مدیریت تاثیرات رسانه است. با این دانش، تهیه کننده های محتوا می توانند فارغ از تاثیرات بین رسانه ای توصیف شده باشند و در مسیر مدیریت بین رسانه ای حرکت نمایند که خصوصا مرتبط با تمام صنعت محتوا می باشد. برای دستیابی به این هدف، ما یک رهنمود پنج گانه را ارائه نمودیم. به علاوه، ما قادر به توضیح کاربرد ابزار خود با بررسی مقدماتی از صنعت فیلم هستیم. با یک شالوده تئوریک قوی، رویه ما روی تمایز رقابتی تمرکز می کند که همچنین هسته تئوری اکولوژیک گوشه است. این رهیافت نوآورانه روش شناختی برای اولین بار به عنوان یک روش جمع آوری داده و تحلیل با تحلیل پیوسته ترکیب شد. مباحث اکتشافی مثل بحث هایی که در اینجا ارائه شدند دارای محدودیت هایی هستند. در مثال ما، دو محدودیت خاص بایستی ذکر شوند. اولا، ما تاثیرات مثبت و منفی سرریز مثل تاثیر تبلیغات دهان به دهان ( شایعه پراکنی ) یا تاثیر نمونه برداری را نادیده گرفتیم. اگر ما می خواستیم این تاثیرات را در نظر بگیریم، پیچیدگی رهنمود به طرز قابل توجهی افزایش پیدا می کرد و این پیچیدگی می توانست به کاربردی بودن این رهنمود آسیب وارد نماید.

عنوان انگلیسی:Find Your Niches: A Guide for Managing Intermedia Effects Among Content Distribution Channels~~en~~

Content providers such as movie studios that embrace the Internet as an additional distribution channel are encountering the issue of measuring and managing intermedia effects. In multichannel distribution arrangements, content owners and distributors must know whether channels will cannibalize or complement one another and the circumstances under which such behavior will occur. With this knowledge, content providers can depart from merely describing cross-media effects and move toward managing cross-media. The authors present a five-step guide for measuring and managing cross-media effects on media content in multichannel distribution environments. The analytical framework builds on the ecological theory of the niche, which states that the intensity of intermedia competition depends on the degree of differentiation among channels. This framework is the first attempt to combine niche theory with conjoint analysis to develop a method of data collection and analysis. The use of the five-step guide is demonstrated with preference data from a quantitative survey of 552 potential consumers of digital movies.

 

DISCUSSION AND CONCLUSION

The aim of this article is to contribute to the understanding and management of intermedia effects. With this knowledge, content providers can depart from merely describing cross-media effects and move toward managing cross-media, which is particularly relevant to all content industries. To achieve this goal, we present a five-step guide. In addition, we are able to demonstrate the application of our tool with a pilot study from the film industry. With a strong theoretical foundation, the procedure draws on the idea of competitive differentiation, which is also the core of the ecological theory of the niche. This methodologically innovative approach is combined with conjoint analysis for the first time as a method of data collection and analysis. However, heuristics such as that presented here are subject to restrictions. In our case, two specific restrictions must be mentioned. First, we neglected both negative and positive spillover effects, such as the word-of-mouth effect or the sampling effect. If we had chosen to examine these effects, the complexity of the guide would have increased considerably, and this complexity would have harmed the applicability of the guide.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.