فایل ورد کامل شایستگی های مشاوره چند فرهنگی :توسعه نمونه های آموزش چند فرهنگی به سوی جهانی شدن


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل شایستگی های مشاوره چند فرهنگی :توسعه نمونه های آموزش چند فرهنگی به سوی جهانی شدن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۶ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

مدل های موجود برای آموزش چند فرهنگی ممکن است در کمک به مشاوران برای کسب توانایی ها و صلاحیت های مورد نیاز جهت انجام اقدامات موثر در قبال مشتریان فرهنگ های مختلف در جوامع جهانی محدود باشند. برای آماده سازی مشاوران به منظور مقابله با چالش های مرتبط با جوامع مختلف در قرن ۲۱، مدل های آموزشی چند فرهنگی چند بعدی و همچنین شاخص صلاحیت فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته اند. دوره های آموزشی پیوسته و تجاربی که به آموزش گیرندگان کمک می کنند تا درک کامل تری از خود در ارتباط با جوامع جهانی داشته باشند ازبرنامه هایی هستند که پیشنهاد می شوند.

 

نتیجه گیری

تامین نیاز به اقدامات مربوط به مشاوره پیشرفته جهانی در محیط ملیت های مختلف نیازمند مساعدت مشاورانی می باشد که دارای آگاهی فرهنگی هستند و در قبال فرهنگ حساس می باشند و دارای دانش خاص در مورد افراد نماینده یک گروه فرهنگی ساکن آمریکا هستند ( نیتو ۲۰۰۴ ).پیشرفت صلاحیت مشاوران به سمت افزایش آگاهی و دانش مربوط به فرهنگ ها نیازمند درک کامل از عوامل متغیر فرهنگ و تاثیر اقدامات فرهنگی در موقعیت اجتماعی – سیاسی می باشد. یکی از چالش های همیشگی برای مشاوران ، فرارفتن از صلاحیت کنونی و مقابله با تفکرات و اقدانات فردی و شغلی است که انعکاس دهنده تعصب فرهنگی می باشد ( پدرسن ۱۹۸۷ ). برنامه های آموزشی باید آموزش های چند فرهنگی را دربربگیرند تا چشم اندازهای جهانی را گسترش داده و لنزهایی را فراهم آورند که با استفاده از آن مشاوران می توانند چشم انداز مشتری را درک کنند ( ایوی – داندرا & سیمک – مورگان ۲۰۰۲) .آموزش چند فرهنگی باید صلاحیت های مشاوران را فراتر از سطح پیش نیاز افزایش دهد تا نگرانی های مشتریان در محیط های چند فرهنگی براورد شوند .پرنل – آرنولد و همکارانش در سال ۲۰۱۲ از مدل هایی آموزش چند فرهنگی با هدف تغییرات درجه دوم حمایت کردند که شیوه نگرش افراد نسبت به جهانی که در آن زندگی می کنند را تغییر می دهند.

عنوان انگلیسی:Multicultural Counseling Competencies: Extending Multicultural Training Paradigms Toward Globalization~~en~~

Abstract

Current multicultural training models may be limited in helping counselors to acquire cultural competencies needed for effective interventions with culturally diverse clients in global communities. In preparing counselors to meet the challenges of diverse societies in the 21st century, multi-dimensional multicultural training models and attributes of cultural competence are examined. Sequential coursework and experiences that assist trainees in developing a deeper understanding of self in relation to global communities are recommended.

 

Conclusion

In meeting the needs of a diverse nation and advancing global counseling initiatives, there is a demand for helping professionals who are culturally aware, culturally sensitive, and have specific cultural knowledge about individuals representing cultural groups who may live in the United States and abroad (Nieto, 2004). Advancing counselor competencies toward an increased level of awareness and knowledge that extends across cultures requires a complex understanding of the dynamics of culture and the impact of cultural practices from a sociopolitical context. A continuing challenge for counseling professionals is to move beyond current levels of competence, and to confront attitudes and practices, both personally and professionally, that reflect cultural bias (Pedersen, 1987). Counselor training programs should provide multicultural training that expands worldviews, providing cultural lenses by which counselors are better able to see and to understand a client’s worldview (Ivey, D’Andrea, Ivey, & Simek-Morgan, 2002). Multicultural training must extend counselors’ competencies beyond pre-requisite levels for meeting client concerns in a culturally diverse world. Whereas multicultural training focused on first-order change may result in increased knowledge, Pernell-Arnold et al. (2012) advocated for multicultural training models aimed at second-order change which transforms the way in which one perceives the world and lives in the world.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.