فایل ورد کامل چالش ها و راه حل های موجود به منظور بازاریابی در عصر دیجیتال


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل چالش ها و راه حل های موجود به منظور بازاریابی در عصر دیجیتال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۳۸ صفحه


بخشی از ترجمه :

چکیده

استفاده از اینترنت در حال گسترش بسیار سریع در جهان می باشد و تکنولوژی های دیجیتال ، تبدیل به یکی از مهم ترین منابع مزیت رقابتی در بازار یابی B2C و B2B شده اند. بخش بسیار مهمی از توجهات به سمت فرصت های گسترده ی معطوف شده است که بازاریابی دیجیتال فراهم کرده است و در رابطه با چالش های پیش روی شرکت ها در عصر دیجیتال، تحقیقات و مطالعات کمی انجام شده است. در این مطالعه، ما این چالش ها را مبتنی بر نتایج یک نظر سنجی در میان یک نمونه ی راحت از ۷۷۷ مدیر اجرایی بازاریابی در سراسر جهان، ارائه می کنیم. این نتایج نشان می دهد که پر کردن «خلا های استعداد» ، تنظیم کردن « طراحی سازمانی» و اجرا کردن « معیار های قابل رسیدگی» مهم ترین فرصت های بهبود برای شرکت ها در بخش های مختلف می باشد.

 

خلا استعداد تحلیلی

چالش نهایی بازاریابی دیجیتال مرتبط با خلا استعداد تحلیلی می باشد. در حالی که محقق های بازاریابی ظرفیت های محسوسی از کارمندان اولیه ، مدیران فروش، فروشنده ها و غیره دارند، مطالعه های مختلف با تمرکز بر روی ظرفیت های تحلیل کننده های موفق بازاری محدود می باشد. با در نظر داشتن افزایش اهمیت داده ها و تاثیر مثبت احتمالی ظرفیت های هوش بازاریابی بر روی عملکرد (Germann, Lilien, & Rangaswamy, 2012) ، باید مشخص کنیم که شرکت ها چگونه می توانند این عملکرد ها را ایجاد کرده و کدام کارمندان باید به شرکت جذب شوند. همچنین ارتباط بین تحلیل کننده های بازاری و عملکرد های بازاریابی نیز نیازمند توجه بیشتری می باشد. تحلیل کننده های بازاری چگونه می توانند به صورت موثر فعالیت کنند تا بر روی عملکرد های بازاریابی تاثیر داشته باشند؟ برای شرکت ها بسیار مهم است که نحوه ی توانایی برای رقابت با دیگر عملکرد های تحلیلی ( مثلا مالی، عملیاتی و غیره) را درک کنند تا بتوانند کارمندان خوبی را در آینده جذب کنند.

عنوان انگلیسی:Challenges and solutions for marketing in a digital era~~en~~

Abstract

Internet usage continues to explode across the world with digital becoming an increasingly important source of competitive advantage in both B2C and B2B marketing. A great deal of attention has been focused on the tremendous opportunities digital marketing presents, with little attention on the real challenges companies are facing going digital. In this study, we present these challenges based on results of a survey among a convenience sample of 777 marketing executives around the globe. The results reveal that filling “talent gaps”, adjusting the “organizational design”, and implementing “actionable metrics” are the biggest improvement opportunities for companies across sectors.

 

Analytical talent gap

Our final most important digital marketing challenge concerns the analytical talent gap. While marketing researchers have considered capabilities of front-line service employees, sales managers, salesmen, etc., specific studies focusing on capabilities of successful marketing analysts are lacking. Given the increasing importance of data and the presumed positive effect of marketing intelligence capabilities on performance (Germann, Lilien, & Rangaswamy, 2012), it is important to know how firms can build these functions and which employees they should attract. Also the interface between marketing analytics and the marketing function requires additional attention. How can marketing analysts work effectively to improve their impact on the marketing function For firms it is also important to understand how they will be able to compete with other analytical oriented functions (i.e., finance, operations) to attract well-trained future employees.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.