فایل ورد کامل روش نوین سازی راهبرد مارکتینگ محتوا


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل روش نوین سازی راهبرد مارکتینگ محتوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۹ صفحه


بخشی از ترجمه :

در نهایت، پلتفرم و محتوا باید با یکدیگر سازگار باشند. عادات بهداشتی بیماران در شبکه های اجتماعی، درک زیادی را در مورد موضوعاتی که به آن علاقمند هستند فراهم می کند: برای رسیدن به نظرات پزشک دوم (بحث های عمیق در مورد علائم و پیشرفت بیماری)، مقابله با درد و بیماری مزمن (دستورالعمل های هدفمند در مورد سبک زندگی و توصیه برای مشاوره برای شرایط فعلی)، رژیم غذایی، ورزش و مدیریت تنش (مجددا، مشاوره در شیوه زندگی). محتوای تعاملی و عملی با اپلیکیشن ها سازگاری مناسبی دارد و جزئیات دقیق برای انعکاس و ارجاع آینده می تواند به صورت یک مقاله در یک مجله بیمارستانی ارائه گردد. آیا برای نوین سازی بازاریابی محتوای خود نیاز به کمک دارید؟ یک شریک بازاریابی اختصاصی مانند True North Custom می تواند به سازمان‌های بهداشت و درمان کمک کند تا بیماران و بیماران بالقوه خود را بشناسند، بهترین ترکیب از محتوا و پلتفرم را برای تعامل با این بیماران ایجاد کنند و به سنجش و اصلاح اقدامات آنها کمک می کند.

عنوان انگلیسی:How to Modernize Your Content Marketing Strategy~~en~~

Finally, platform and content must complement each other. Patients’ “most likely health habits” on social media give plenty of insight into topics they’re interested in: seeking second opinions (in-depth discussions about symptoms and disease progress); coping with pain and chronic illness (targeted lifestyle instructions and advice for their conditions); diet, exercise, and stress management (again, lifestyle advice). Actionable, interactive content fits well with apps, while more detailed material for reflection and future referral might be appropriately presented as a long-form article in a hospital magazine. Need help modernizing your content marketing strategy A dedicated marketing partner like True North Custom can help healthcare organizations understand their patients and potential patients, select the best mix of content and platform to engage these patients, and measure and refine their efforts.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.