فایل ورد کامل تصمیمات خرید مشتریان یونانی: یک مطالعه تجربی


در حال بارگذاری
10 جولای 2025
پاورپوینت
17870
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

این مقاله، ترجمه شده یک مقاله مرجع و معتبر انگلیسی می باشد که به صورت بسیار عالی توسط متخصصین این رشته ترجمه شده است و به صورت فایل ورد (microsoft word) ارائه می گردد

متن داخلی مقاله بسیار عالی، پر محتوا و قابل درک می باشد و شما از استفاده ی آن بسیار لذت خواهید برد. ما عالی بودن این مقاله را تضمین می کنیم

فایل ورد این مقاله بسیار خوب تایپ شده و قابل کپی و ویرایش می باشد و تنظیمات آن نیز به صورت عالی انجام شده است؛ به همراه فایل ورد این مقاله یک فایل پاور پوینت نیز به شما ارئه خواهد شد که دارای یک قالب بسیار زیبا و تنظیمات نمایشی متعدد می باشد

توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی فایل ورد کامل تصمیمات خرید مشتریان یونانی: یک مطالعه تجربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

تعداد صفحات این فایل: ۱۷ صفحه


بخشی از ترجمه :

بخشی از مقاله انگلیسیعنوان انگلیسی:Purchase Decisions of Greek Consumers: An Empirical Study~~en~~

Abstract

The present study empirically investigates the shopping culture and behavior of Greek consumers, taking under consideration various factors that affect their purchase decisions. Consumer culture has become one of the most powerful characteristics that influence both individual and groups decisions. Even though consumer behavior and purchase intention models are continuing to dominate the academic research and everyday practice of the management science, they could not imprint the whole picture of today’s culture evolution. Today, consumers operate in a dynamic and constantly changing environment that dictates the constant re-evaluation of purchase intentions and decisions. In order to investigate the impact of contextual factors, brand loyalty and brand switching on consumer purchase decisions a empirical survey was conducted with the use of a structured questionnaire on a sample of Greek consumers, aged between eighteen (18) and fifty five years (55). The size of the sample was four hundred and fifty (450) questionnaires. The findings reveal that contextual factors have the strongest influence on purchase decisions and have an impact on both brand loyalty and brand switching. Moreover, the findings provide important insights rega rding the factors that practitioners should enhance in order to tailor their marketing approaches. In general, the present study offers knowledge to managers and researchers on the issues of purchase decisions, brand loyalty, brand switching, and contextual factors.

$$en!!

  راهنمای خرید:
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.